Ik denk niet dat TMG nog veel intresse had in mij nadat ik er uit was gestapt. En zover ik weet is TMG wel gewoon door gegaan. Ik had er alleen genoeg van toen mij toegang werd ontzegt tot een systeem dat ik met iemand anders had gemaakt, als ze nog spelen hebben ze het nog denk ik. Enorme database van wanneer mensen online waren (uit spelers online gekopieerd). Iemand anders had dat in sql server gezet, ik heb leuke formules bedacht om verbanden te vinden tussen wanneer spelers online zijn. Oftewel verschillende nicks aan elkaar koppelen. Dat de meeste er geen gebruik meer van mochten maken was logisch, de hele server lag paar minuten plat als je een zoek opdracht deed. (dus was het ook al snel dat we bezig gingen om de database klein te houden, niet nuttige gegevens eruit knikkeren). Maar toen ik er ook niet meer op kon omdat ik niet bij council van clan zat had ik er genoeg van, zonder mij was dat complete systeem nooit effectief geworden.
Het werkte trouwens wel best goed, als je een beetje de resultaten kon interpreteren. Grote voordeel was dat als iemand met een dupe account iemand van ons afschoot, hij ff later al zijn accounts kwijt was. Reden genoeg voor velen om bij de admins te klagen dat wij aan het cheaten waren omdat we onmogelijk konden weten bij wie welk account hoorde. De admins vonden het best toen ze zagen hoe wij het deden. Zullen weleens wat onschuldige slachtoffers zijn gevallen, maar het was over het algemeen effectief zat. Door dat systeem zijn we ook van helemaal niks naar 1 van sterkste groepen uitgegroeid.
Heb geen zin om terug te gaan, zonder een clan begin je helemaal niks, ben je eeuw bezig alles omhoog te krijgen, het kost te veel tijd, en ik heb geen zin geld te betalen voor een browser based spel. Ik speel nu space pioneers wat, en daar hoef ik tenminste niet te spelen om voorruit te gaan.
Geen flauw idee meer onder welke namen ik toen speelde, furby-killer was er 1 van geloof ik, mabelgates ook weleens gebruikt. En al mijn kill accounts veranderde continue van naam.
[
Voor 4% gewijzigd door
Sissors op 02-04-2007 17:59
]