Ik heb net een Sony MZ-R91 gekocht. Prima md recorder alleen de oordopjes zijn bagger, ruk en kut :r|:(
Welke zijn beter?? En kan ik die in mijn afstandsbediening pluggen?
Die nieuwste Sony Groove oordopjes (F89,-) zijn erg goed. Vette bass (hangt een beetje af van hoe je oren gevormd zijn trouwens) en tegelijkertijd ook nog vrij zuiver.
Ook super kwaliteit zijn Sennheiser dopjes. Dat dure model heeft echt perfect geluid.
Maar als je toch echt goed geluid wilt zal je toch voor een Sennheiser hoofdtelefoon van een iets minder vriendelijk prijsje moeten gaan en niet voor dopjes ..8-)
Ook super kwaliteit zijn Sennheiser dopjes. Dat dure model heeft echt perfect geluid.
Maar als je toch echt goed geluid wilt zal je toch voor een Sennheiser hoofdtelefoon van een iets minder vriendelijk prijsje moeten gaan en niet voor dopjes ..8-)
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
vanwege het protable-gehalte hou ik het in ieder geval bij dopjes.... dus Sennheiser moet ik hebben.... zit dan nog met het probleem dat die vast niet zo in mijn afstandbediening passen..
Waarom niet? Is toch gewoon een mini-jack?zit dan nog met het probleem dat die vast niet zo in mijn afstandbediening passen..
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
ja, alle Sony MD-walkmans hebben tegenwoordig mini-jack, vroeger niet.Op dinsdag 06 februari 2001 19:50 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch gewoon een mini-jack?
hmmz, als dat dezelfde dopjes zijn die ook bij de MZ-R90 geleverd worden dan lees ik ff mee
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ja, het zijn dezelfde doppen en afstandsbediening die bij de MZ-R90 worden geleverd.
Wat is dat dure model van Sennheiser en hoe duur is duur en daarbij, een vraag die ik eerder in dit forum heb gezien maar zonder antwoord, waar koop ik (liefst in omg. Utrecht) die Sennheiser doppen.. Wil nu wel eens echt genieten van mijn mdspeler
Wat is dat dure model van Sennheiser en hoe duur is duur en daarbij, een vraag die ik eerder in dit forum heb gezien maar zonder antwoord, waar koop ik (liefst in omg. Utrecht) die Sennheiser doppen.. Wil nu wel eens echt genieten van mijn mdspeler
Ik heb nu een jaar of twee de MDR-E888. Ze zijn prijzig (adviesprijs van 169 piek), maar ze zijn het echt dik waard
Ik wil nooit meer iets anders, en ik hoop dat de opvolgers net zo goed worden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Hier sluit ik me helemaal bij aan.... En dat terwijl ik blank ben. Ja ze zijn er nog (niet-racistische blanken)Op dinsdag 06 februari 2001 22:36 schreef whotheman het volgende:
Tachyon vuile racist... vind je dat een normale signature?
sorry. moest er even uit
Zo hee, ik had het zelf nog niet gelezen. Anders was ik de eerste geweest die z'n bek had open getrokkenOp dinsdag 06 februari 2001 22:36 schreef whotheman het volgende:
sorry. moest er even uit
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Vind ik ook!! Geen toffe signature Tachyon!Op dinsdag 06 februari 2001 22:36 schreef whotheman het volgende:
sorry. moest er even uit
Doe nou niet zo verschrikkelijk dom allemaalTachyon vuile racist... vind je dat een normale signature?
Het is gewoon een quote uit Pulp Fiction.
Iedereen die de film gezien heeft weet wel beter. Jullie blijkbaar niet.
Bah, wat een kortzichtige reacties hier zeg!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Je geeft het zelf al aan: je moet de context van die uitspraak kennen, dus de film gezien hebben. Ik weet ook wel dat veel negers elkaar onderling ook nigga noemen, maar je kunt er met dit soort signatures vergif op innemen dat mensen zich er aan ergeren omdat nigger nou eenmaal niet bepaald een positieve benaming is.Op woensdag 07 februari 2001 00:00 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Doe nou niet zo verschrikkelijk dom allemaal![]()
Het is gewoon een quote uit Pulp Fiction.
Iedereen die de film gezien heeft weet wel beter. Jullie blijkbaar niet.
Bah, wat een kortzichtige reacties hier zeg!![]()
![]()
![]()
Beste mensen,
De reactie op de uitspraak uit pulp fiction onderaan Tachyon`s mail snap ik. Ik ken pulp fiction en dus ook zeker de uitspraak... Echt heel strak... Toch is het misschien een idee om ff een bron te vermelden bij de uitspraak...
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat ik nog geen kloot verder ben met het vinden van antwoorden op deze topic!!
Ps. had ik het fragment niet gekend (en was ik dus geen fan van Q.T.) dan was mijn reactie net zo geweest want ik :r:r op dat soort domme praat
De reactie op de uitspraak uit pulp fiction onderaan Tachyon`s mail snap ik. Ik ken pulp fiction en dus ook zeker de uitspraak... Echt heel strak... Toch is het misschien een idee om ff een bron te vermelden bij de uitspraak...
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat ik nog geen kloot verder ben met het vinden van antwoorden op deze topic!!
Ps. had ik het fragment niet gekend (en was ik dus geen fan van Q.T.) dan was mijn reactie net zo geweest want ik :r:r op dat soort domme praat
Maareh.. ik had je toch een duidelijk advies gegeven: de MDR-E888 zijn letterlijk en figuurlijk TOPKLASSEOp woensdag 07 februari 2001 13:51 schreef Mauritz het volgende:
Exirion, bedankt voor de tip maar dan zit ik nog met twee dingen;
a. op sennheiser.com staat het model dat jij noemt niet, tenzij ik met mijn neus kijk...
b. in welke winkel (liefst regio midden-nl) koop ik sennheiserdoppen...
:?:?:?:?
a. op sennheiser.com staat het model dat jij noemt niet, tenzij ik met mijn neus kijk...
Oeps, misverstandje... De MDR serie is van Sony, dus je moet even kijken op [url="http://www.sony.com."]www.sony.com.[/url] Niet op [url="http://www.sony.nl,"]www.sony.nl,[/url] want de nederlandse site is bagger. Ze zijn bij RAF te koop, maar ook bij een aantal andere wat duurdere audio zaken.Op woensdag 07 februari 2001 16:42 schreef Mauritz het volgende:
Exirion, bedankt voor de tip maar dan zit ik nog met twee dingen;
Even opgezocht voor je:
http://www.sonystyle.com/sonystyle/4784/5334/7560/4890/4901/265.default.html
Oh ja, toen ik ze pas had wilde ik ze weer terugbrengen omdat ze vreselijk klonken. Ze waren nogal scherp in het hoge frequentiebereik, maar na twee weken inspelen klonken ze echt veel beter. Een vriend van me had dezelfde ervaring met die dingen, dus dan weet je dat. Na een maandje klinken ze echt TOP
He Exirion,
Leuk hoor die doppen van Sony maar ik hoop niet dat je betaald hebt wat er bij stond op site van SOny (te weten; $79,--) Omgerekend kom ik dan neer op een honderdje of twee... Hoeveel eeuwen gaan die doppen wel niet mee en hoe afschuwelijk goed is dat geluid? Ik wil best wat betalen voor goede doppen maar toch echt geen 200 piek:(
Leuk hoor die doppen van Sony maar ik hoop niet dat je betaald hebt wat er bij stond op site van SOny (te weten; $79,--) Omgerekend kom ik dan neer op een honderdje of twee... Hoeveel eeuwen gaan die doppen wel niet mee en hoe afschuwelijk goed is dat geluid? Ik wil best wat betalen voor goede doppen maar toch echt geen 200 piek:(
Heb al heel wat oordoppies gehad (Aiwa, Sony, Sennheiser) en tis allemaal maar bar weinig bijzonders, vooral die Sennheisers vielen me een beetje tegen, voelde aan als speelgoed, klank was wel aardig op zich maar toch..
Nu heb ik Koss oordoppies en da's pas spul!! Klinkt super, zien er kewl uit, ze heten The Plug:

Ze zijn niet eens duur, 79 piek! Alleen kocht ik ze toen ze er nog maar net waren, dus moest ik bij de importeur (E.M.P., telefoon 0416-568440) vragen waar ik zo'n ding kon krijgen. Veel zoekwerk dus, maar dat bespaar ik je bij deze..
Nu heb ik Koss oordoppies en da's pas spul!! Klinkt super, zien er kewl uit, ze heten The Plug:

Ze zijn niet eens duur, 79 piek! Alleen kocht ik ze toen ze er nog maar net waren, dus moest ik bij de importeur (E.M.P., telefoon 0416-568440) vragen waar ik zo'n ding kon krijgen. Veel zoekwerk dus, maar dat bespaar ik je bij deze..
edit:
Je kunt ze alleen niet in je afstandsbediening pluggen volgens mij, maar je kunt altijd een soldeerbout proberen..
Je kunt ze alleen niet in je afstandsbediening pluggen volgens mij, maar je kunt altijd een soldeerbout proberen..
Ze zijn in Nederland 169 gulden, en ik heb ze een keer ergens voor 129 in de aanbieding gezien. Ze zitten lekker in je oren (in mijn oren tenminsteOp donderdag 08 februari 2001 11:42 schreef Mauritz het volgende:
He Exirion,
Als ze echt in je oren zitten dan zal de bass ook wel lekker zijn. Ben erg benieuwd hoe ze klinkenOp donderdag 08 februari 2001 11:53 schreef TripleM het volgende:
TripleM,
Thanks voor de info. Ziet er goed uit. Beste tip tot nu toe. Vooral het feit dat die dingen zich naar je oren vormen bevalt me heel goed. Zitten dus altijd lekker! Nu rest me toch nog een klein vraagje... Weet iemand een winkel in midden NL die die dingen verkoopt of zal ik voor een antwoord op die vraag het genoemde telnr moeten raadplegen?
Thanks voor de info. Ziet er goed uit. Beste tip tot nu toe. Vooral het feit dat die dingen zich naar je oren vormen bevalt me heel goed. Zitten dus altijd lekker! Nu rest me toch nog een klein vraagje... Weet iemand een winkel in midden NL die die dingen verkoopt of zal ik voor een antwoord op die vraag het genoemde telnr moeten raadplegen?
Utrecht daar heb ik de mijne ook gehaald! Bij Staffhorst in de Vredenburgpassage, weet je die te zitten?
zeker wel. Je bebt aan de kant van dump2000 een stafhorst zitten maar ook daartegenover, tegen het vreeburgh aan....
Pagina: 1