[mobo] A7N8X-E drivers downloaden via asus site

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:47

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ik weet niet wat asus de laatste tijd allemaal aan het doen is maar hun download sectie is echt te triest voor woorden.

Gisteren heel de namiddag geporbeerd om er op te komen. NIET mogelijk

Vandaag (vanaf ander plaats wel dezelfde provider) kom ik eindelijk wel op support.asus.com (om drivers te dl) maar nog steeds met en echt supertraag.

Dit is toch ongeloofelijk triest voor zo een groot fabrikant? En dat gebeurd wel vaker. Vorige keer moest ik ook al zoveel kloten om aan drivers van asus te komen.

Waar moet ik mijn drivers voor mijn A7N8X-E bordje vandaan halen?!?

ben weer aan het proberen. Nu kom ik niet eens op de nederlandse asus site!!!

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 23:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik kan je helaas niet aan de drivers helpen, maar wat betreft de Asus site deze problemen ben ik ookal eens vaker tegen gekomen. Met name de NL uitvoering van de site is regelamtig niet volledig beschikbaar. (mijn provider: XS4ALL)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Hier heb je alvast een deel van de drivers: http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10.html

Ik weet alleen niet of je hiernaast nog andere drivers nodig hebt.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:47

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Thx paddix die drivers zien er goed uit. Hoe weet je dat ze geschikt zijn voor de A7N8X-E? Gewooon omdat ze een nvidia chipset hebben?

Ben nu eindelijk op de dl site en hun drivers die ze beschikbaar stellen is wat pover. Alleen Bios, audio, lan en ide. Ik ben zeker dat er nog heel wat gele uitroeptekens zullen blijven bestaan.

Ja mijn provider is ook xs4all (eigenlijk demon maarbon).

[ Voor 13% gewijzigd door dread op 02-04-2007 10:33 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Jouw moederbord heeft een nForce2 chipset van nVidia. En dat zijn de drivers daarvoor. ;)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje basic dit. Zoek op voor welke apparaten je drivers nodig hebt en pak ze bij de site van de chipfabrikanten zelf als je mobobakker een trage site heeft. Om uit te zoeken waar je drivers voor nodig hebt en hoe die dan te vinden, zie o.a. de FAQ van dit subforum en van OH

Op GoT verwachten we minder gerant en meer eigen inzet in topicstarts :o

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 02-04-2007 11:38 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.