Ik heb hier een 100-tal exchange 2003 gebruikers, met outlook 2003. Sommige gebruiken de UK versie en sommige gebruiken de NL versie. (overname van een ander bedrijf, altijd fun). Nu willen we graag deze versies aan elkaar knopen, oftewel agenda's delen e.d. inschakelen. Maar we krijgen het niet voor elkaar om vanuit de NL versie een agenda te openen van iemand die een UK versie gebruikt en vise versa.
Ik heb gezocht op google en kan helaas weinig hierover vinden, ook op gathering vind ik er niet veel over terug. Toch kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt en dat hier niet een manier voor is. Heeft iemand hier ervaring mee en/of enig idee hoe dit op te lossen zonder overal meteen naar 1 taal over te gaan?
Ik heb gezocht op google en kan helaas weinig hierover vinden, ook op gathering vind ik er niet veel over terug. Toch kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt en dat hier niet een manier voor is. Heeft iemand hier ervaring mee en/of enig idee hoe dit op te lossen zonder overal meteen naar 1 taal over te gaan?