Ik heb mijn mda compact iii nu al een paar maandjes en ben er goed mee bezig geweest.
Maar nu wil ik een messenger erop zetten en dat lukt me niet meer.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb de live-bata versie van msn erop gehad en die heeft prima gewerkt.
Maar doordat mijn mda een keer vast liep heb ik msn live eraf proberen te halen en toen liep hij vast.
Na een soft reset later weer geprobeerd om de .cab file te installeren maar ik zie alleen het eerste blokje (van het installeren en dan zegt hij"installatie van windowslive.ppc2005_arm.cab is mislukt"
En ik krijg hem dus niet meer geinstalleerd... grrrr
Ik heb al bij instellingen menu van mijn mda "opslag wissen" en alles in de fabrieksstand terug gezet maar helaas dit werkt ook niet.
Als ik een backup terug zet (die ik in het begin gemaakt heb waar msn al bij in stond) En ik start later die msn live op dan geeft hij gelijk FOUT en kan ik alleen op ok drukken. Hij laat hem niet eens.
Wat kan het nu wezen? Ik ben er al 2 dagen mee aan het proberen maar krijg het niet voor elkaar.
Verder heb ik de agile messenger geprobeerd maar die krijgt geen connection met de msn service.
En heb even gegoogled maar niets bruikbaars gevonden.
Kan het een systeem fout zijn?
Bestaat er ook een regcleaner voor mijn mda?
Hoe krijg ik deze fout uit het systeem.
Maar nu wil ik een messenger erop zetten en dat lukt me niet meer.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb de live-bata versie van msn erop gehad en die heeft prima gewerkt.
Maar doordat mijn mda een keer vast liep heb ik msn live eraf proberen te halen en toen liep hij vast.
Na een soft reset later weer geprobeerd om de .cab file te installeren maar ik zie alleen het eerste blokje (van het installeren en dan zegt hij"installatie van windowslive.ppc2005_arm.cab is mislukt"
En ik krijg hem dus niet meer geinstalleerd... grrrr
Ik heb al bij instellingen menu van mijn mda "opslag wissen" en alles in de fabrieksstand terug gezet maar helaas dit werkt ook niet.
Als ik een backup terug zet (die ik in het begin gemaakt heb waar msn al bij in stond) En ik start later die msn live op dan geeft hij gelijk FOUT en kan ik alleen op ok drukken. Hij laat hem niet eens.
Wat kan het nu wezen? Ik ben er al 2 dagen mee aan het proberen maar krijg het niet voor elkaar.
Verder heb ik de agile messenger geprobeerd maar die krijgt geen connection met de msn service.
En heb even gegoogled maar niets bruikbaars gevonden.
Kan het een systeem fout zijn?
Bestaat er ook een regcleaner voor mijn mda?
Hoe krijg ik deze fout uit het systeem.