Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA verzonden files niet compatible?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Ik heb een HP ipac 5450 en ik probeer hier software op te installeren, verzenden gebeurt met ActiveSync (4.5).
Setup.exe files worden keurig overgezet maar toch krijg ik 'is not a valid Pocket PC application' als ik hem op de PDA start :/
In sommige gevallen moet je een setup op je pc doen, dat weet ik inmiddels ook (als pda noob).
Nu zijn er diverse cpu's en windows versies, hoe kan ik zien dat ik een compatible file heb?
Pas als het bestand is verzonden kan je testen of ie werkt.
Bij OS zie ik Windows CE 4.2 staan, prod. rev. level 3.0 en de rom is 2.00.21.ENG, cpu is PXA250.
Ik let ook op of in de software omschrijving staat dat het voor Xscale cpu's (of ARM) is geschreven.
Is dit vergelijkbaar met WM2003 of moet ik toch upgraden, software voor WM2003 wil vaak niet starten ....
Als het om WM2003SE gaat dan snap ik dat mijn PDA daar niet aan voldoet |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Weinig aandacht voor pda's hier :|
Inmiddels door 'schade en schande' wat wijzer geworden, als er Xscale' in de software titel voor komt dan werkt het goed en ppc 2003 is ook een goede indicatie, 2003SE geeft meestal problemen.
Een .exe start je op de pc en activesync installeert het dan op de pda, een .cab stuur je naar de pda die hem dan zelf gaat installeren.
Inmiddels heb ik bij Bol.com een 2GB SD card gehaald voor €15,- :D
Nu nog kijken of ik wat meer werkgeheugen vrij kan maken want ik zit vaak op 5MB vrij :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Gelukkig ben je er in ieder geval (zelf) achter gekomen, deze kan nu wel op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.