May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 01-04-2007 22:46 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Gefeliciteerd.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
naja, je kan het slechter treffen als patient, have phun . . . doc . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Leg je je visites af in een Bat-mobiel?
ARME AOW’er
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
En dat was dus de roulatie in de operatiekamer
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Zijn manier van inparkeren wordt alleen niet altijd door zijn niet-dokter collega's gewaardeerdGuardian Angel schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:37:
Leg je je visites af in een Bat-mobiel?

proficiat!!!!!11111
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
en veel plezier
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Moge je veel snijden in het lastige werk dat je op je bord gaat krijgen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bedankt iedereen! Hopelijk zal ik velen redden van antiflameriva, een vlotte transporter heb ik niet maar wel een sterke. Anders geef ik jullie wel een aspertrolles voor de waarschuwingen. Ow, en voordat ik het vergeet: * Robin gooit er nog wat banprikjes tegenaan
en je verdere downgrade van je social live
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Veel succes!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik weet niet of er ergens ook concrete cijfers zijn, maar het is iniedergeval erg wisselendDatafeest schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:37:
Hoeveel emails per dag/week/maand komen er eigenlijk de operatiekamer binnen, exclusief spam
Heel veel succes en plezier met mail en bemiddelingswerk.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Waarom gaan er mensen jullie e-mailen over de mergeJHS schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:42:
[...]
Ik weet niet of er ergens ook concrete cijfers zijn, maar het is iniedergeval erg wisselend. Rond de merge hadden we er één dag ergens tussen de 75 en de 100, en verder varieert het denk ik tussen de 5 en 15 mails per dag. Naast de mail hebben we ook nog een boel andere activiteiten, natuurlijk
.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Enigzins offtopic hierMotrax schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:41:
[...] Waarom gaan er mensen jullie e-mailen over de mergeOmdat ze dachten dat hun account geblokkeerd was?