Toon posts:

slotjes e.d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurd de laatste tijd nog wel eens dat er een draadje in een verkeerd forum wordt geplaatst. Op zich geen probleem als de dienstdoende moddereter dan tenminste zo vriendelijk wil zijn het desbetreffende draadje effies naar het juiste forum te verplaatsen. Maar wat zie ik tot mijn schrik steeds meer van dit soort draadjes worden pardoes gesloten, close, slotje, banned, afgebroken, geen link of verwijzing, niks.Slechts de zielige opmerking dat dit draadje in een ander forum hoort!!

Waarom zo onaardig doen als het ook vriendelijk en aardig kan, niet iedereen die verkeerd post doet dit met opzet!!
gr. Frank

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een draad die in een ander forum hoort en daar in zijn huidige vorm ook nog PAST wordt echt wel gemoved.

En je hebt gelijk, het wordt ook niet altijd express gedaan hoor. Alleen als iemand in SG gaat vragen welk mobo het beste is.. ja dan houdt het op :) <---- das een voorbeeld ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja prima maar als iemand vraagt in Wetenschap en bladiebla wat angular momentum (is natuurkunde) betekend of zoals ik wat de exacte oppervlakten zijn van Belgie en Nederland (is aardrijkskunde) dan lijkt mij wetenschap het juiste forum.

Vervolgens komt er dan een lite mod aangehopt die denkt heej ik heb al drie dagen niks meer geclosed laat ik dat eens effe gaan.... Dat maakt me echt pisnijdig!!!
Moddereters dienen als voetbalscheidsrechters te zijn: ze moeten er zijn en moeten waar nodig hard optreden maar je moet ze niet zien, geen last van ze hebben en ze behoren zich in te leven in wat er gebeurd op het veld of in het forum!!!!

Bovendien lijkt et mij wat ongewenst dat er op "wetenschap en levensbeschouwing" een litemod rondhopt die amper 19 is!!!

gr, Frank

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die vraag van die oppervlaktes is iig niks voor W&L. Dat is gewoon iets voor SG. Hij had gemoved mogen worden dat ben ik met je eens.

Verder vindt ik dat in W&L alle topics die nu op slot staan iig wel terecht zijn.

En wat is er tegen een lite mod van 19? Leeftijd zegt niks. Gedrag zegt wat :)

Verwijderd

Topicstarter
Het hangt maar vanaf hoe je er tegen aankijkt en met welke intentie je iets post.
M.a.w. ik had wat meer van mij posting verwacht en had hem daarom in W&L gepost.. Of ik dacht tja die apen in SG die snappen niks van Aardrijkskunde (het blijft toch echt wetenschap) en dus post ik het maar in W&L

M.a.w. ik moet een mod hebben die kan nadenken!!!!! en in staat in staat is om de boel op waarde te schatten!! In het geval van mij topic had die hem gerust kunne verplaatsen hij had niet in W&L hoeven te blijven maar closen is echt te lomp voor woorden!!!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Daarbij komt dat een topic met een slotje net zo makkelijk weer geopend kan worden en daarna verplaatst worden.

Reden tot sluiten kan op dat moment zijn dat niet iedereen om een slotje of move gaat vragen in dat topic.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 10:05 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Daarbij komt dat een topic met een slotje net zo makkelijk weer geopend kan worden en daarna verplaatst worden.

Reden tot sluiten kan op dat moment zijn dat niet iedereen om een slotje of move gaat vragen in dat topic.
En hoe zou dat dat dan in zijn werk moeten gaan volgens jou????
Achteraf gaan zeuren ahhhhhhhhh mag m'n draadje weer open en zou je hem aub willen moven houd toch op.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Het probleem op dit moment (gaat binnenkort veranderen) is dat een paar forums lite-mods hebben die niet moven en deleten; alleen sluiten.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja 90% move ik gewoon naar het juiste forum. Maar er zijn nog steeds mensen die met hun sitechecks komen aanzetten in Webdesign & Graphics, en DAT vind ik nergens op nodig, want 2 regeltjes onder W&G staat een speciaal 'Sitecheck forum'.

Als ze te weinig zin hebben om even iets verder te kijken, dan heb ik weinig zin om iets te moven. Want ik vraag mij af of het wel per ongeluk gaat als je sitechecks in W&G gaat posten. Dat de eerste maand, toen er nog maar net een apart sitecheck-forum was, zoiets gebeurd is best, maar nu nog steeds |:(

Bij andere overduidelijke foutieve posts wil ik ze ook nog wel eens closen, vooral als ze het in SG gaan posten omdat ze hopen dat meer mensen het lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt GlobalMods voor jullie bijstand. Het gaat in mijn verhaal ook niet om de (prof) Mods maar meer om de waterdragers, de litemods dus...

Tom: uiteraard ben ik het met je eens als mensen met een vraag komen waar loud and clear een speciaal forum voor bestaat dat je ze daar op (mag) moet wijzen.
Maar is de reactie van een Mod op eendergelijke fout dan sluiten????Waarom sluiten? Waarom geen waarschuwing en moven als de fout zo overduidelijk is??

• Tom
  • Niet online

Tom

Omdat het geen foutjes zijn, sommige doen het opzettelijk. Sorry hoor maar ik heb geen zin om 'de rotzooi' een beetje van anderen op te ruimen.

Iedereen doet z'n best er iets leuks van te maken, als één persoon helemaal niets om GoT geeft en maar wat raak post in verkeerde fora dan is het zijn eigen schuld als er een slotje opkomt. Ik vind het behoorlijk asociaal om met opzet threads op de verkeerde plek neer te planten.

Overigens heb ik het denk ik nog maar 4, misschien 5, keer gedaan (slot ipv move). Veel meer zal het niet zijn geweest.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja prima maar als iemand vraagt in Wetenschap en bladiebla wat angular momentum (is natuurkunde) betekend of zoals ik wat de exacte oppervlakten zijn van Belgie en Nederland (is aardrijkskunde) dan lijkt mij wetenschap het juiste forum.
Dat leek mij ook en ik heb het er met Morgoth op ICQ over gehad. De topic was echter terecht gesloten (er was een antwoord en verder was er geen discussie mogelijk), dus hebben we besloten om het zo te laten.
Vervolgens komt er dan een lite mod aangehopt die denkt heej ik heb al drie dagen niks meer geclosed laat ik dat eens effe gaan.... Dat maakt me echt pisnijdig!!!
Ik verzeker je dat er genoeg overlegd wordt en wij zeer vaak topics open laten waarvan we het zelf twijfelachtig vinden of ze dat wel verdienen. Er wordt niet impulsief gemodereerd.
Bovendien lijkt et mij wat ongewenst dat er op "wetenschap en levensbeschouwing" een litemod rondhopt die amper 19 is!!!
Het is erger, er loopt een lite-mod rond die 18 is. Ik zie daarentegen niet in wat leeftijd te maken heeft met mod-kwaliteiten.
En dat lite-mods niet kunnen moven.
Achteraf gaan zeuren ahhhhhhhhh mag m'n draadje weer open en zou je hem aub willen moven houd toch op.
Als je het niet eens bent met een mod-beslissing kan je de verantwoordelijke mod altijd ICQ-en of mailen. Maar je mag er van uit gaan dat ze sowieso hebben nagedacht over hun beslissingen.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
Hier ben ik dan, ik heb volledig rationeel de topics geclosed, en niet omdat ik toevallig 3 dagen geen slotjes meer had geplaatst ofzo.
Sorry hoor maar ik vind niks wetenschappelijks of levensbeschouwelijks aan de oppervlakte van belgie.... tis een beetje aadrijkskunde maar er zal geenszins een hoogstaande discussie uit kunnen voortvloeien en het gaat gewoon even om het weten van een feitje wat gewoon in SG kan (daar krijg je waarschijnlijk ook veel sneller antwoord aangezien daar veel meer mensen komen).

En die topic over die vertaling heeft net zoveel met natuurkunde te maken als gras met melk. Die topic ging om een vertaling, toevallig ging het om een natuurkundige term maar de kern draaide om een vertaling. En dat kan ook gewoon in SG
Moddereters dienen als voetbalscheidsrechters te zijn: ze moeten er zijn en moeten waar nodig hard optreden maar je moet ze niet zien, geen last van ze hebben en ze behoren zich in te leven in wat er gebeurd op het veld of in het forum!!!!
Dit is gewoon onzin, ik heb het zoals je hierboven kan lezen uit puur rationele afweging gedaan.
Ik kan niet moven, ik ben een litemod.
Pardon?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 06 februari 2001 09:55 schreef Charliee het volgende:
Laat ik nou toevallig global moderator zijn. Ik ben 17 overigens. Leeftijd boeit echt helemaal niets, anders zouden we ze geen moderator maken en was ik geen moderator hier...

• Morgoth
overigens als je problemen hebt met m'n besluiten, schroom niet om me te mailen/icq'en....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 23:08 schreef Tom het volgende:

[..]

Laat ik nou toevallig global moderator zijn. Ik ben 17 overigens. Leeftijd boeit echt helemaal niets, anders zouden we ze geen moderator maken en was ik geen moderator hier...
Sorry doeds ik ben effe te dronken om hier op te reageren :+

• AntonT
  • Laatst online: 16-02 14:10

AntonT

One Ton!

Op woensdag 07 februari 2001 05:06 schreef Charliee het volgende:

[..]

Sorry doeds ik ben effe te dronken om hier op te reageren :+
Doe dat dan niet, en doe dat morgen om 15h ofzo... Ik ben ook wel eens dronken/stoned als GM van 18 (bijna 19)... Ik reageer dan ook niet.

Verwijderd

17 .. 18 .. wat een broekies zeg ;):D

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Psies >:) HlpDsk en ik zijn het weer eens een keer eens, dat is ook wat waard zeg! ;)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 06:45 schreef AntonT het volgende:

[..]

Doe dat dan niet, en doe dat morgen om 15h ofzo... Ik ben ook wel eens dronken/stoned als GM van 18 (bijna 19)... Ik reageer dan ook niet.
Ik deed toch ook helemaal niets:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 23:01 schreef morgoth het volgende:
Hier ben ik dan, ik heb volledig rationeel de topics geclosed, en niet omdat ik toevallig 3 dagen geen slotjes meer had geplaatst ofzo.
[..]

Sorry hoor maar ik vind niks wetenschappelijks of levensbeschouwelijks aan de oppervlakte van belgie.... tis een beetje aadrijkskunde maar er zal geenszins een hoogstaande discussie uit kunnen voortvloeien en het gaat gewoon even om het weten van een feitje wat gewoon in SG kan (daar krijg je waarschijnlijk ook veel sneller antwoord aangezien daar veel meer mensen komen).

En die topic over die vertaling heeft net zoveel met natuurkunde te maken als gras met melk. Die topic ging om een vertaling, toevallig ging het om een natuurkundige term maar de kern draaide om een vertaling. En dat kan ook gewoon in SG
[..]

Dit is gewoon onzin, ik heb het zoals je hierboven kan lezen uit puur rationele afweging gedaan.
[..]

Ik kan niet moven, ik ben een litemod.
[..]

Pardon?
Gras heeft best veel met melk te maken en nu ga ik ophouden en ga ik noooooooooooooooooooit meer een discussie aan met jullie about this topic!!

Van mijn part close je dit draadje:)>:)

• Morgoth
eind goed al goed :)

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Beetje open einde vind ik, weet je zeker dat het goed is? :)

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
open eindes verkopen het best... beslissing is beslissing;)

Laterz, ik mot effe bijtukken...vannacht beetje doorgehakt!!
Pagina: 1