Hier ben ik dan, ik heb volledig rationeel de topics geclosed, en niet omdat ik toevallig 3 dagen geen slotjes meer had geplaatst ofzo.
Ja prima maar als iemand vraagt in Wetenschap en bladiebla wat angular momentum (is natuurkunde) betekend of zoals ik wat de exacte oppervlakten zijn van Belgie en Nederland (is aardrijkskunde) dan lijkt mij wetenschap het juiste forum.
Sorry hoor maar ik vind niks wetenschappelijks of levensbeschouwelijks aan de oppervlakte van belgie.... tis een beetje aadrijkskunde maar er zal geenszins een hoogstaande discussie uit kunnen voortvloeien en het gaat gewoon even om het weten van een feitje wat gewoon in SG kan (daar krijg je waarschijnlijk ook veel sneller antwoord aangezien daar veel meer mensen komen).
En die topic over die vertaling heeft net zoveel met natuurkunde te maken als gras met melk. Die topic ging om een vertaling, toevallig ging het om een natuurkundige term maar de kern draaide om een vertaling. En dat kan ook gewoon in SG
Vervolgens komt er dan een lite mod aangehopt die denkt heej ik heb al drie dagen niks meer geclosed laat ik dat eens effe gaan.... Dat maakt me echt pisnijdig!!!
Moddereters dienen als voetbalscheidsrechters te zijn: ze moeten er zijn en moeten waar nodig hard optreden maar je moet ze niet zien, geen last van ze hebben en ze behoren zich in te leven in wat er gebeurd op het veld of in het forum!!!!
Dit is gewoon onzin, ik heb het zoals je hierboven kan lezen uit puur rationele afweging gedaan.
En hoe zou dat dat dan in zijn werk moeten gaan volgens jou????
Achteraf gaan zeuren ahhhhhhhhh mag m'n draadje weer open en zou je hem aub willen moven houd toch op.
Ik kan niet moven, ik ben een litemod.
Bovendien lijkt et mij wat ongewenst dat er op "wetenschap en levensbeschouwing" een litemod rondhopt die amper 19 is!!!
Pardon?