Drukke tijd, na Amsterdam en antwerpen totaal iets anders. Begin van een klein projectje, meer een documentaire. 100% begin, beetje techniek testen, kijken of beelden goed uitkomen. Ik wil hiermee wat meer de diepte in, een grotere serie uitbouwen. Wat meer losse momenten erbij. Het is nu 1 shoot geworden.
Genoeg gelul, fotos

De bewerking is ook totaal anders, ipv acr DPP gebruikt.. Ik ben er zelf wel tevreden over, 't moet nog allemaal wat consistenter. Mijn opzet voor wat lifestyle foto's is wel redelijk qua techniek. Misschien nog wat meer moment, maar dat komt volgende keer wel.. Van de skatefotos ben ik zelf wat minder gecharmeerd, niet genoeg rust en emotie. Daar moet ik wat meer aan werken, behalve #5, die vind ik wel dope zo.
* Click * voor groter, want groter is natuurlijk beter
Genoeg gelul, fotos
De bewerking is ook totaal anders, ipv acr DPP gebruikt.. Ik ben er zelf wel tevreden over, 't moet nog allemaal wat consistenter. Mijn opzet voor wat lifestyle foto's is wel redelijk qua techniek. Misschien nog wat meer moment, maar dat komt volgende keer wel.. Van de skatefotos ben ik zelf wat minder gecharmeerd, niet genoeg rust en emotie. Daar moet ik wat meer aan werken, behalve #5, die vind ik wel dope zo.
* Click * voor groter, want groter is natuurlijk beter
[ Voor 5% gewijzigd door simon op 03-04-2008 00:12 ]
|>