ik ben op zoek naar het zelfde als wat je in windows kan doen, namelijk het "locken" van Mac OSX. in windows xp doe je dit met " windows-toets + L", in mac kan je dit doen met het beveiligen van je screensaver/sluimer bijvoorbeeld.(edit: dit wil ik dus niet)
Ik weet ook dat er een programma is van apple dat precies dit zelfde doet. zegmaar dat de "kubus" die je ook ziet bij het wisselen van gebruikers. alleen dat wisselt ij niet naar een andere gebruiker, maar dan zie je je eigen gebruiker, met als status " momenteel ingelogd" wie weet hoe dit heet of waar je dit kan downloaden(en link dus) ik weet wel dat het op de apple site staat btw.
alvast vriendelijk bedankt
@SpamLame: en dat wil ik dus inderdaad NIET
Ik weet ook dat er een programma is van apple dat precies dit zelfde doet. zegmaar dat de "kubus" die je ook ziet bij het wisselen van gebruikers. alleen dat wisselt ij niet naar een andere gebruiker, maar dan zie je je eigen gebruiker, met als status " momenteel ingelogd" wie weet hoe dit heet of waar je dit kan downloaden(en link dus) ik weet wel dat het op de apple site staat btw.
alvast vriendelijk bedankt
@SpamLame: en dat wil ik dus inderdaad NIET
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 20:13 ]