Toon posts:

Hoeveel spanning is te veel

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het hangen van m'n systeem, Athlon XP 1700+(palomino).
Ik kan gewoon een hele tijd gamen zonder problemen maar vaak bij het uitpakken van rar of zip bestanden hangt 't systeem. Ik heb wat geheugen omgewisseld maar daar ligt 't niet aan, temperatuur is zo'n 53 graden stressed.
M'n 12 volt lijn is volgens het bios 12,608 volt en de -12 volt lijn is -11,639 volt, SB3V is 3,488 Volt.
Kan het aan de spanning liggen?

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-05 16:41

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

voltages zijn vrij normaal. Ik zou wel even je harde schijf nakijken.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
de -12 en -5 lijn worden over het algemeen niet meer gebruikt door de modernere moederborden (volgens mij ook niet door jouw bord) Je +12V ziet er netjes uit verder.

Misschien eventueel een temperatuurs probleem van je northbridge, test eens een tijdje met je kast open.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 01:06
zijn je condensatoren nog wel intact (niet bol etc.) dit heb ik vaker voor zien komen met het zomaar spontaan hangen van systemen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit kan op het moment aan van alles liggen en jouw topicstart voldoet helaas niet aan het PMG Beleid. Neem deze eens van A tot Z door, incluis de troubleshooter, dan kom je wel een heel eind verder met jouw hangproblemen :) Neem tot slot ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT. Want het overslaan van de FAQ en het Beleid voordat je een topic start is niet de bedoeling ;) Succes verder.

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 01-04-2007 20:06 ]

Dit topic is gesloten.