Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone abonnement verlengen

Pagina: 1
Acties:

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-11 13:46
Beste mensen,

momenteel heb ik een 2 jarig Vodafone abonnement. Ik heb toentertijd gekozen voor de Samsung E720 met een 22.50 euro abo met 2 euro smsvoordeel, ik betaalde dus € 24,50 per maand. In mei loopt dit contract af, maar ik heb wat vraagjes naar aanleiding van ideeen die net in me opkwamen waardoor ik die vragen hier even stel.
Ik wil mijn abo dus verlengen, maar hoef geen nieuwe telefoon. Ik zag op internet een goede aanbieding dat ik dezelfde abo-vorm kon houden en dat koste me dan slechts ongeveer € 10. In de winkel werd me verteld dat ik niet kon deelnemen aan deze actie om dat een WEBonly actie was én omdat ik mijn abo wilde verlengen en dat kon niet met die aanbieding.
Toen dacht ik, nou ik verleng gewoon mijn abonnement en blijf bijdezelfde vorm voor ongeveer 15 euro per maand. Ik wil echter wel het abo overzetten op mijn eigen naam, omdat ik het vorige contract afsloot op naam van mijn vader omdat ik toentertijd nog geen 18 was en inmiddels wel. Het kost me echter € 30 (!!!) om dat te veranderen.
Idee: ik koop de goedkoopste SIM Only en doe daar de Ongelimiteerd SMS Blox op, dan betaal ik € 17,50 per maand voor ongelimiteerd SMS'en. En dan nummerbehoud eroverheen gooien. Gaat me dit lukken of steekt Vodafone hier ook weer een stokje voor? Oftewel ik verleng mijn vorige abo niet en neem een nieuwe...

Ik vind het overigens belachelijk dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan trouwe klanten..

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Waarom stop je abbo niet, en laat je dit omzetten naar prepaid. Vraag daarna abbo aan met behoud van nummer.

Opzegtermijn vodafone (3maanden).

----------------

( Of porteer je prepaid nummer naar prepaid van KPN prepaid voor 9 euro) En laat je nieuwe postpaid het kpn prepaid nummer overnemen, als bovenstaande niet werkt.

Opzegtermijn 3 maanden PLUS 2 x 10-12 werkdagen voor nummerbehoud.

[ Voor 46% gewijzigd door Frunnik op 01-04-2007 19:06 ]