Hey iedereen 
Ik zal eerst en vooral de situatie uitleggen enzo zodat jullie een beetje kunnen volgen.
In de loop der tijden, heb ik al een hele hoop Windows installaties versleten en elk OS had zo zijn voor en nadelen, tot nu toe, vind ik xp dan ook een heel fijn OS om met te werken
alleen, er missen een paar dingetjes bij een verse install en dat neemt dn een hele hoop tijd in om deze dan te tweaken etc.
Dit valt dan weer op te lossen door een unattended install vn windows xp te maken
maar ik zou het graag nog een beetje uitbreiden, namelijk een kernel update! XP heeft kernel 5.1 en ik zou deze graag willen updaten naar kernel 5.2 (van windows server 2003) alleen, ik heb niet zo meteen een idee van hoe ik hier aan moet beginnen en of dit wel daadwerkelijk te doen valt.
Dus als jullie misschien een idee, ingeving ofzo hebben, hoor ik dit graag
Groeten,
Kevin
Ik zal eerst en vooral de situatie uitleggen enzo zodat jullie een beetje kunnen volgen.
In de loop der tijden, heb ik al een hele hoop Windows installaties versleten en elk OS had zo zijn voor en nadelen, tot nu toe, vind ik xp dan ook een heel fijn OS om met te werken
Dit valt dan weer op te lossen door een unattended install vn windows xp te maken
Dus als jullie misschien een idee, ingeving ofzo hebben, hoor ik dit graag
Groeten,
Kevin