Toon posts:

Slotjes ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom nogal eens bij topics een slotje tegen. (Graphics, scripting)Meestal wordt dan verwezen naar de 'search'. Nu stuit ik toch op een probleem(pje). Zeker de laatste tijd zijn er met nieuwe mensen bij het forum
misschien wel andere, nieuwe en/of betere oplossingen voor een al eerder aangekaart probleem. Ook updates van bijvoorbeeld explorers geven wellicht andere inzichten en oplossingen voor eerdere problemen.
Dus waarom dan slotjes ? Reageren op oude topic met aanvullende info lijkt me ook niet prettig. Staat alles bovenin zo vol met oude topics !

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een goede (nieuwe) oplossing is altijd welkom en zal ook nooit een slotje opleveren als het goed is... Hij moet alleen wel nuttig zijn ;)...

Ik bedoel een nieuw topic openen dat je net ontdekt hebt dat 'alt + f4' hetzelfde doet als 'kruisje' ja dan gaat ie wel op slot ;)..
Geef anders eens een voorbeeld van een topic dat volgens jou onterecht op slot is ? ;)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Sommige vragen zijn echt al 1000 keer behandelt en dan is het voor iedereen wel zo fijn als diegene het even opzoekt.

Er zijn een heleboel topics die eens in de week ofzo terugkomen, beetje bull dus. Klein beetje moeite doen voordat je een topic opent kan echt geen kwaad hoor, als je dan nog vragen hebt kan je altijd zeggen welke topics je al gelezen hebt en welke vragen die nog bij je opriepen.