Ik heb de volgende situatie, een server in de kelder welke door een gat in de muur is verbonden met mijn hifi-installatie. Verder heb ik een normale pc welke een behoorlijk eind van de hifi-set staat en nog een laptop. Ik gebruikte altijd een lange stereo-tulp kabel om mijn gewone pc met de hifi-set te verbinden en vervolgens speelde ik muziek die op mijn server staat via de pc op de hifi-set af. Nu is zojuist die tulp-kabel kapot gegaan en ik dacht dit moet handiger kunnen 
Wat ik eigenlijk zoek is een programma waarbij ik op zowel mijn pc als mijn laptop een client heb en muziek op de (linux) server kan laten afspelen. Ik heb me rot gezocht maar kan het echt niet vinden, zoiets zou toch moeten bestaan? Misschien een plugin voor Winamp? Het hoeft niet perse met meerdere clients (laptop en pc) overweg te kunnen maar dat zou natuurlijk wel leuk zijn
Iemand ideëen?
Wat ik eigenlijk zoek is een programma waarbij ik op zowel mijn pc als mijn laptop een client heb en muziek op de (linux) server kan laten afspelen. Ik heb me rot gezocht maar kan het echt niet vinden, zoiets zou toch moeten bestaan? Misschien een plugin voor Winamp? Het hoeft niet perse met meerdere clients (laptop en pc) overweg te kunnen maar dat zou natuurlijk wel leuk zijn
Iemand ideëen?