Beste Tweakertjes,
Heb ik enkele weken een Toshiba Sattelite A100-405 gekocht, krijg ik nu al het eerste probleem
. Ik had gisteren m'n laptop meegenomen naar een vriend van mij, accu eruitgehaald en op de adapter aangesloten, om te gaan gamen, toen ik 'm had neergezet en aan wilde zetten viel ie na een paar seconden opeens uit, ik dacht dat ik misschien te lang het power knopje had ingedrukt. De laptop heeft toen ongeveer 5 uur op de adapter gedraaid. Daarna heeft ie een uurtje of 12 uitgestaan en heb ik 'm weer mee naar huis genomen. Nu heb ik 'm hier weer aangesloten op de adapter en de eerste keer zag ik het bios scherm nog en viel ie uit, de pogingen daarna kreeg ik helemaal geen beeld meer.. alleen de ledjes gaan een miliseconde aan en de laptop valt weer stil als ik de powerknop indruk. Ik heb ook geprobeerd om van accu te booten, of accu erin en adapter eraan, maar allen met hetzelfde resultaat.. Weet iemand wat hier aan de hand is? Bvd
Heb ik enkele weken een Toshiba Sattelite A100-405 gekocht, krijg ik nu al het eerste probleem