[C&C3] Probleem met introfilmpjes en ingame geluid

Pagina: 1
Acties:

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 08:53
Als ik het spel start, draaien de introfilmpjes erg langzaam (ik schat 2 fps). Het starten duurt zo erg lang, omdat je de filmpjes niet kunt overslaan.

Ingame heb ik geen geluid. Af en toe hoor ik wel iets, maar daar is weinig van te maken. Een soort 'spookgeluiden'.

Als ik de hardwareversnelling van het geluid helemaal uitzet, draaien de filmpjes goed. Echter, dan hoor ik helemaal niets meer. Weet iemand hoe dit komt? Spelen zonder geluid vind ik waardeloos...

Drivers voor geluidskaart zijn versie 5.21 (volgens mij de nieuwste), videokaartdrivers versie 91.31 (93.71 werkt niet lekker), DirectX geupdate... Patch 1.1. geinstalleerd (1.2 vondt ie vrijdag nog niet)

Hetzelfde probleem had ik ook al met de demo. Het is me toen echter wel één keer gelukt te spelen met geluid en soepele filmpjes, zoals het hoort. Het was toen een kwestie van vaak opstarten, kijken of het werkt en weer opnieuw proberen. Zonder iets te veranderen. Dit werkt niet meer bij het volledige spel (was ook een waardeloze oplossing).

AMD Athlon 64 3000+
MSI K8N Neo-Platinum
Zalman ZM-NB47J Northbridge Heatsink
2x Corsair 512 MB VS PC3200 CL2,5
Maxtor Diamond Max Plus 9 160 GB SATA
Samsung P120 250 GB SATA
XFX Geforce 6800 Ultra 256MB GDDR3 @425/1200
Zalman V700 AlCu led koeler
Terratec Aureon Space 7.1
Chieftec Dragon Zwart
Coolermaster Realpower 450 watt
Enermax TacTroid A3 fan controller