Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C&C 3] Game start niet op, error 5007

Pagina: 1
Acties:
  • 1.395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn exemplaar binnen van Tiberium Wars, netjes gekocht. Doet die het nondeju niet :X

Krijg de volgende melding:

Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren.
Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007).

Heb het spel eraf gegooid en opnieuw erop gezet met de eerste patch, geen resultaat. Heb daemon en anti-blaxx erop staan. Heb al in het topic gelezen met error 7000 en daarom deze uitgezet.

Als ik deamon en anti-blaxx uitzet, start die wel op, totdat ik de melding krijg:

Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.

Wat nu?

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-11 11:34
Probeer ook is eerst alle emulatie drives uit te schakelen :)

• partyondude
Beter lezen, alle discs unmounten werd al gezegd in dat topic, nu gedaan en het werkt.

Wel super irritant trouwens :S

• partyondude
Thanx :) Ik ben blij :)

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

partyondude schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:36:
Beter lezen, alle discs unmounten werd al gezegd in dat topic, nu gedaan en het werkt.
*hier* werkt dat dus niet; alcohol staat 'r niet op, daemon 4.08 en alles unmount, geprobeerd met en zonder emulatie - snik... met een versie-zonder-dvd met legale serial die ik ergens vanafplukte werkte het prima, maar met dvd erin niet 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 18:55
Probeer 'es alle programma's helemaal te verwijderen.
Hier (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=169112) stond dat je niet alleen moest unmounten en uitzetten, maar helemaal van de harde schijf moest verwijderen. Na het volledig verwijderen werkte bij mij wel, dus nu weer spelen :9

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik krijg, ondanks dat ik Daemon Tools en Nero heb geuninstalled, nog dezelfde problemen als hierboven..

Heb verder niets aan emulatie software draaien, en heb natuurlijk gewoon de legale versie gekocht( BF 2142 in mijn geval)

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
uit schakelen bij apparaatbeheer ? devices is er een extra sci defice toegevoegt die is uit schakelen?
Pagina: 1