1 april, email versturen met fake afzender

Pagina: 1
Acties:
  • 2.196 views sinds 30-01-2008

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-03 13:26
Kan iemand mij vertellen hoe (of via welke site) ik met een andere naam als afzender een email kan versturen? ik heb een eigen webserver draaien.. is het mogelijk om via een php script dit uit te voeren? Of kan je de afzender bij outlook faken? dit alles natuurlijk voor een briljante 1 april grap!!!

[ Voor 10% gewijzigd door NitSuA op 01-04-2007 12:24 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:30
Ik zou zeggen bekijk de mail() functie eens van PHP.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

*Gaap*. Wat een leuke 1 april grap... :X

(maak een nieuw hotmailadres aan)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-03 22:53
tja och op zich is het niet zo, maar je kan er altijd iets briljants van maken ;)

EDIT ps, je koeler zit los :+

[ Voor 17% gewijzigd door iceheart op 01-04-2007 12:28 ]

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-04 12:05

Bozozo

Your ad here?

- Google eens op Ghostmail. Dit is wel een oude grap trouwens :P
Ik heb zelf een tijdje geleden ook naar ghostmail gezocht maar ik vind alleen broken links en programma's met malware en virussen erin.

- Als je iemand hent met een beetje (php) programmeer skills dan kan die waarschijnlijk wel een programmaatje in elkaar flansen voor je in een paar minuten.

- Met Outlook kun je gewoon instellen welke naam je gebruikt dacht ik.

TabCinema : NiftySplit

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-02 11:56

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-03 13:07
Je afzender kan je toch gewoon instellen in je Mozilla Thunderbird emailclient? Verwacht op die manier trouwens geen mail terug O-)

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:06
http://nl2.php.net/manual/nl/function.mail.php

probeer het daarmee is (kan zelf de afzender opgeven)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pak je favoriete mailprogramma, stel naar wens in, klaar. Outlook legt via F1 prima uit hoe je een account aanmaakt :P

Bedenk trouwens wel dat, als je het namens een instantie doet, replies bij hen komen en ze het misschien niet heel erg briljant vinden dat je namens hen pretendeert te praten.

Anyway. Nog even afgezien van het feit dat dit simpel is uit te zoeken, vind ik het niet de bedoeling dat we op GoT meehelpen met zulke dingen: het is niet leuk meer als je het niet zelf verzint ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.