Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG/FEAT] Herkennen GoT-url in quote

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Laatste probeerde ik het profiel van iemand te quoten. Door een typefout was een tag niet goed.

Toen ik het bericht bekeek zag mijn fout in de tag, maar toen ik dat verbeterd had werkte het ook niet. Door het bekijken was de url namelijk omgezet in iets met [USER].

Ik heb het toen gewoon opgelost door de url van het profiel opnieuw te plakken.

Bij een gewone url (bv van frontpage-nieuws) gebeurt er in zo'n situatie niets terwijl er elders [URL] van gemaakt wordt. Het lijkt dus een bug dat de user wel herkend werd.

Aan de andere kant is het misschien mooier als de user herkend wordt en de mooie link gebruikt wordt bij de quote. Dat is dus mijn feature request.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Daos schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:56:
[...]

Aan de andere kant is het misschien mooier als de user herkend wordt en de mooie link gebruikt wordt bij de quote. Dat is dus mijn feature request.
Je quote toch zeker een post; en geen user? Waarom zou je het profiel van de poster van een quote willen zien? Of mis ik even wat je nou wilt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Daos
  • Niet online
Spider.007 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:28:
[...]

Je quote toch zeker een post; en geen user? Waarom zou je het profiel van de poster van een quote willen zien? Of mis ik even wat je nou wilt?
Soms staan er interessante dingen in een profiel. Als je dus iets quote uit een profiel, dan is het wel zo handig dat er een link naar verwijst.

Bv:
Opleiding Informatica en Informatiekunde
.
.
Ik heb dit topic vooral geopend omdat ik baalde dat mijn url verkracht werd en ik hem weer op moest zoeken. Het werd zoiets:

[quote=[USER=18178]Spider.007 (profiel)[/USER]]
[/qote]

Gewone berichten worden anders gequote. Ik had het dus ook zo kunnen doen:
Spider.007 (profiel):
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht |:(. Het ziet er zo veel mooier uit.

Dit topic is dus overbodig. (Ik moet nu alleen niet vergeten hoe de mooie manier werkt.)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Waawaa
Ik zie het probleem niet zo? :P
En tsja, als je de quote tag verkloot dat kan de software ook niet raden natuurlijk ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Daos
  • Niet online
moto-moi schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:11:
[...]

Ik zie het probleem niet zo? :P
En tsja, als je de quote tag verkloot dat kan de software ook niet raden natuurlijk ;)
De software kan dit wel als je een url van de frontpage neemt. Normaal wordt er dit van gemaakt:
[URL=http://tweakers.net/nieuws/46963/]nieuws: Recordaantal creditcardnummers achterovergedrukt[/URL]

In een foute quote gebeurt er niets en kan je de sluittag direct verbeteren:
[quote=http://tweakers.net/nieuws/46963/]
bla[/qote]

Ik vond het vreemd dat een link naar een profiel wel ineens veranderde. Ik dacht dus aan een bug.

Mijn feature request was om er zoiets van te maken:
quote: Spider.007 (profiel)

Toen wist ik nog niet dat een vette link in de quote ook mooi zou staan. Zo dus:
[quote][b][user=18178]:[/b]
[/quote]

Als je het op deze manier doet heb je geen last van de 'bug' en is ook de feature request niet nodig. Dit topic kan wat mij betreft dicht.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK, opgelost dus :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.