Gister heb ik aan een huiswerkopdracht gewerkt, tot ik als afsluiter nog mijn grafiekjes voor een enquête wilde bijwerken. Ik had hem gedubbelklikt zodat ik de informatie kon bewerken die er in stond, ik al die dingen ingevuld, alles was goed. Toen wou ik wat aan het uiterlijk aanpassen van de grafiekjes, dat ging ook goed. Daarna zag ik dat ik nog iets moest aanpassen aan de gegevens. Dat deed ik en toen verdween opeens de grafiek uit mn document, he vakje waar die moest staan was opeens wit
. Dus ik sluit dat excel windowtje, nog steeds niks, ik doe ctrl+z nog steeds niets.. dus ik sluit het document, en klik op opslaan (wist niet meer wanneer ik voor het laatste had opgeslagen) en daarna wil ik het bestand weer openen, en geeft die me een error

.
Gelukkig had ik op mn laptop nog een oudere versie staan, dus hoef ik niet compleet opnieuw te beginnen.. Maar als iemand weet hoe ik uit dit bestand nog in ieder geval de text kan halen, is die persoon mijn held
Dus als iemand weet hoe je zo'n document kunt fixen of in ieder geval de text kan weergeven?
Alle textreaders die ik heb: Notepad/Kladblok geven alleen maffe tekens. Heb namelijk het nieuwe formaat gebruikt: .docx
Zoals je begrijpt ben ik hier niet bepaald blij mee... want heb er gister een paar uur aan gewerkt, en als ik dit niet kan herstellen moet ik die paar uur opnieuw hieraan bestedenHet Office Open XML-bestand blabla.docx kan niet worden geopend omdat er problemen met de inhoud zijn.
Details:
Geen foutdetails beschikbaar
Gelukkig had ik op mn laptop nog een oudere versie staan, dus hoef ik niet compleet opnieuw te beginnen.. Maar als iemand weet hoe ik uit dit bestand nog in ieder geval de text kan halen, is die persoon mijn held
Dus als iemand weet hoe je zo'n document kunt fixen of in ieder geval de text kan weergeven?
Alle textreaders die ik heb: Notepad/Kladblok geven alleen maffe tekens. Heb namelijk het nieuwe formaat gebruikt: .docx
[ Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 01-04-2007 12:35 ]