Toon posts:

Opstart probleem van me pc

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden kreeg op ik opeens opstart problemen met me computer. Ik heb al gezocht naar oplossingen via internet. Al die problemen met opstarten vinden plaats nadat iemand heeft gekloot met de BIOS. Dat is niet wat er bij mij is gebeurd.

De computer gaf problemen nadat ik me oude videokaart drivers had weggegooid. Ik startte dus de computer opnieuw op en toen kreeg ik geen beeld. De BIOS laadt niet, cd/dvd drives reageren niet als ik hem probeer te openen, de 2 lampjes van me pc blijven branden, alles is dus eigelijk dood. Nou denk ik dat het gewoon toeval is dat me computer het begaf toen ik die drivers weggooide, alleen vraag ik me nu af wat precies het probleem is. Ik heb ook al geprobeerd al het overbodige eruit te gooien en te kijken of die dan wel deed.

Kan het zijn dat het een probleem is van me moederbord of voeding?

Hopelijk kunnen jullie me helpen. ^^

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Het kan in principe aan vanalles liggen en de enige manier om daar achter te komen is testen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder is het "mijn PC", niet "me pc". Niet dat dat er zoveel toe doet, maar het blijkt maar weer dat mensen die de moeite niet in fatsoenlijke verzorging van hun titel en topicstart ook vaak geen moeite in de inhoud ervan steken. Dat laatste doet er namelijk wel toe :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.