Ik heb al sinds ik Vista draai het volgende probleem. Explorer.exe blijft hangen wanneer ik bestanden verplaats van 1 partitie naar de ander.
Windows blijft hangen op "Resterende tijd berekenen" Het is onmogelijk om dan explorer.exe af te sluiten of de PC te herstarten.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.
Wat ik gedaan heb is alle bestandsrechten gereset.
Van elk bestand de eigenaar gewijzigt in mezelf.
De probleempartitie's verwijderd en nieuwe gemaakt
Er staan geen problemen vermeld in het logboek.
Ik heb de volgende partitie's:
C: Windows schijf
D:
M:
S:
T:
Het gaat alleen fout wanneer ik bestanden verplaats van M: S: of T: Bestanden verplaatsen van C of D gaat schijnbaar wel altijd goed.
Deze partitie's heb ik onder Windows Vista opnieuw aan gemaakt. Toch blijft het telkens hangen. Ook gaat het alleen fout met het verplaatsen van bestanden. Een kopie maken gaat wel altijd goed.
Iemand enig idee?
Systeem specs:
Intel C2D E6700
4096MB Ram
Moederbord: Asus P5W DH Deluxe
Windows Vista Ultimate x64
Windows blijft hangen op "Resterende tijd berekenen" Het is onmogelijk om dan explorer.exe af te sluiten of de PC te herstarten.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.
Wat ik gedaan heb is alle bestandsrechten gereset.
Van elk bestand de eigenaar gewijzigt in mezelf.
De probleempartitie's verwijderd en nieuwe gemaakt
Er staan geen problemen vermeld in het logboek.
Ik heb de volgende partitie's:
C: Windows schijf
D:
M:
S:
T:
Het gaat alleen fout wanneer ik bestanden verplaats van M: S: of T: Bestanden verplaatsen van C of D gaat schijnbaar wel altijd goed.
Deze partitie's heb ik onder Windows Vista opnieuw aan gemaakt. Toch blijft het telkens hangen. Ook gaat het alleen fout met het verplaatsen van bestanden. Een kopie maken gaat wel altijd goed.
Iemand enig idee?
Systeem specs:
Intel C2D E6700
4096MB Ram
Moederbord: Asus P5W DH Deluxe
Windows Vista Ultimate x64