Toon posts:

Beeldschrem laptop asus a6 serrie

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door een stom fout van mij is de beeldschrem beschadigd tijdens het dicht klappen de lossen muis zat der tussen en nu is er een deelvan het beeldschrem beschadigd beschadigd.
Nu is mijn vraag is kan deze vervangen worden? en kan ik dat zelf ben best wel handig , en wat kost het ongeveer ?
Als der mensen die mij een tip of een link kunnen geven waar ik het zou kunnen bestellen ik dat op prijs stellen

Vriendelijke groet Emiel Groothuizen

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Neem contact eens contact op met Asus.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maak de casing open en kijk wat voor scherm er in zit. Ga op zoek naar schermen met dat typenummer. Met een beetje geluk vind je zo'n ding.
Anders is contact opnemen met Asus ook een oplossing, maar mogelijk wel een dure.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Ten eerste: ik kwam bijna niet door jouw tekst heen, de volgende keer gaarne eerst even lezen wat je typt.

Ten tweede: Je kunt altijd kijken op de site van Asus om de leveranciers te vinden en je kunt kijken of er op ebay/marktplaats/speurder iets wordt aangeboden.

suc6 met je speurtocht.

Bedankt alvast

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Helaas lijk je die niet al te goed doorgelezen te hebben, want je topicstart is onduidelijk en bovendien blijkt er bijzonder weinig eigen inzet uit. Als je antwoorden wilt zonder zelf moeite te doen, kun je de Asus helpdesk bellen. Hier verwachten we dat je zelf op zoek gaat - welke panel zit erin, wat is daarover te vinden online, wat vind je als je naar vervangende delen op zoek gaat etc...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.