Sindskort stream ik m'n webcam via Windows Media Encoder naar een Windows Media Server.
Ik stream het met de maat: 320x240. Nu heb ik via een scriptje de media player op m'n site werkend gekregen zodat het netjes past. Nu ben ik bezig geweest met een nieuwe site en daar bovenin een kleinere ruimte gemaakt voor de cam in het klein. Nu heb ik dus gewoon in het scriptje de width en de height aangepast dan laad de player netjes maar dan wordt de complete player verkleind en heel beeld zie ik dus maar een klein puntje van. Maar ik wil natuurlijk gewoon het complete beeld in het klein zien. Heeft iemand een oplossing hoe ik dus het beeld gewoon verklein via het scriptje.
Ik stream het met de maat: 320x240. Nu heb ik via een scriptje de media player op m'n site werkend gekregen zodat het netjes past. Nu ben ik bezig geweest met een nieuwe site en daar bovenin een kleinere ruimte gemaakt voor de cam in het klein. Nu heb ik dus gewoon in het scriptje de width en de height aangepast dan laad de player netjes maar dan wordt de complete player verkleind en heel beeld zie ik dus maar een klein puntje van. Maar ik wil natuurlijk gewoon het complete beeld in het klein zien. Heeft iemand een oplossing hoe ik dus het beeld gewoon verklein via het scriptje.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <object id="MediaPlayer" width="352" height="328" classid="CLSID:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..." type="application/x-oleobject"> <param name="URL" value="DEURL" /> <param name="FileName" value="DEURL" /> <param name="AutoStart" value="true" /> <param name="AnimationAtStart" value="true" /> <param name="Volume" value="100" /> <param name="Balance" value="true" /> <param name="Bufferingtime" value="4" /> <param name="ShowPositionControl" value="false" /> <param name="ShowStatusBar" value="true" /> <param name="ShowControls" value="false" /> <param name="ShowDisplay" value="true" /> <param name="DisplaySize" value="1" /> <embed type="application/x-mplayer2" src="DEURL" name="MediaPlayer"width="352" height="328" autostart="1" showcontrols="1" showstatusbar="1" autorewind="1" showdisplay="0"></embed><br /> </object> |