In elke map die ik open krijg ik de mappen en bestanden te zien die op de c:\ staan. In elke map staat dus de map program files en windows en autoexec te zien naast de bestanden die in deze map staan. Als je deze vervolgens aan klikt krijg je de foutmelding dat de map verwijst naar een niet bestaande locatie. Als ik vervolgens met de recht muisknop vernieuwen kies, verdwijnen de mappen.
Ik heb reeds andere virusscanners/ spysweepers naast mijn bestaande programma's gedraaid. Het register laten checken door ccleaner, maar niks kunnen vinden. Vervolgens de partitie met het besturingssysteem geformateerd en xp opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Ik al diverse fora en google geprobeerd maar niks kunnen vinden
Ik heb reeds andere virusscanners/ spysweepers naast mijn bestaande programma's gedraaid. Het register laten checken door ccleaner, maar niks kunnen vinden. Vervolgens de partitie met het besturingssysteem geformateerd en xp opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Ik al diverse fora en google geprobeerd maar niks kunnen vinden