hallo ik heb a een jaar een groot probleem, ik heb mijn xbox vorig jaar een mod laaten in bouwen, maar ik heb even internet gehad, tot dat ik de xbox op een rauter aan had geslooten, ik had gelijk geen verbinding meer, ook al sluit ik de xbox aan de computer er brand geen lampje op de achter zijden van de xbox, waar de internet steker in moet, ik heb met de xbox ombouwer het er over gehad, hij zij dat ik maar een nieuwen xbox aan moet schafen, en dan zou hij het ombouwen maar ik moet dan wel betaalen,ik ga dat niet doen, weet iemand of er een nieuwen netwerkkaart in de xbox in gebouwd kan worden.
De NIC zit op het board gemonteerd. Een nieuwe Xbox lijkt me de enige mogelijkheid.
Wat een spelvauten en gebruik eens leestekens
Wat een spelvauten en gebruik eens leestekens
Zoals je het stelt zou je nog eens de internetverbinding direct aan jouw XBOX moeten aansluiten om te kijken of het probleem niet bij het gebruik van een router zit. Kun je met de XBOX op internet dan is het kwestie van de router nakijken.Ik heb even internet gehad, tot dat ik de xbox op een router had aangesloten
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur (Whatever is said in Latin sounds profound).
ja maar hoe heb je dat gedaan?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:57:
dat is ook al gebeurd.
op uw router 'ip release' gedaan en dan uw xbox aangesloten?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Als de xbox nooit lichtjes geeft bij de utp adaptor, en je weet zeker dat je goede kabels gebruikt, en alles goed is aangesloten is idd de utp adaptor van de xbox stuk. Dit staat los van het ombouwen. Je hebt hier gewoon pech mee. (heb het zelf nog nooit gezien, en ik zie evel xbox'en.)
Misschien ergens kortsluiting gemaakt toen je de kabels verwisselde?
Als je online wilt is een nieuwe xbox de enige mogelijkheid. Ik raad je aan als je die weer wilt laten ombouwen (voor vast legale doeleinden) te kiezen voor een softmod, en geen modchip in te laten bouwen. Zo weet je zeker dat er door de mod geen hardware kapot zal gaan.
Overigens heb je een nieuwe xbox al voor 60 euro, en die ouwe krijg je ook nog wel 35 euro voor op marktplaats.
Misschien ergens kortsluiting gemaakt toen je de kabels verwisselde?
Als je online wilt is een nieuwe xbox de enige mogelijkheid. Ik raad je aan als je die weer wilt laten ombouwen (voor vast legale doeleinden) te kiezen voor een softmod, en geen modchip in te laten bouwen. Zo weet je zeker dat er door de mod geen hardware kapot zal gaan.
Overigens heb je een nieuwe xbox al voor 60 euro, en die ouwe krijg je ook nog wel 35 euro voor op marktplaats.
Verwijderd
offtopic:
Het feit dat je geen nederlander bent maar wel nederlands kan typen, blijkt dat je toch iets van de Nederlandse spellingsregels af weet. En het gebruik van bijvoorbeeld hoofdletters is geloof ik in alle talen aanwezig? Net als het gebruik van punten.....
Ohw en het is niet de bedoeling 2x achter elkaar te posten in een topic. Als er iets is dat je achteraf nog wil zeggen kan je gewoon de edit knop gebruiken
Het feit dat je geen nederlander bent maar wel nederlands kan typen, blijkt dat je toch iets van de Nederlandse spellingsregels af weet. En het gebruik van bijvoorbeeld hoofdletters is geloof ik in alle talen aanwezig? Net als het gebruik van punten.....
Ohw en het is niet de bedoeling 2x achter elkaar te posten in een topic. Als er iets is dat je achteraf nog wil zeggen kan je gewoon de edit knop gebruiken
Ontopic: probeer eerst gewoon met die directe internetaansluiting om te kijken of het aan je xbox ligt. Een router zou weinig moeten uitmaken
edit:

is dus de edit knop die ik bedoelde
is dus de edit knop die ik bedoelde
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 21:20 ]
ja er branden wel een lampje op de router maar die router deed het toen ik de internet stekker er uit haalde ook niet meer en daarom heb ik de router weg gegooit
[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 08:54 ]
Ik heb de xbox rechtstreeks op het internet gehad kon ook geen verbinding maken ik heb de router weg gedaan als ik er een internet kabeltje in de xbox doe dan brand dat lichtje niet in die week dat ik wel op internet kon branden der er wel een lampje achter
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 08:41 ]
zucht lees eens wat we schrijven?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:40:
Ik heb de xbox rechtstreeks op het internet gehad kon ook geen verbinding maken
heb je 'ip release' gedaan op uw router en DAN uw xbox rechtstreeks aangesloten?
en brand het lampje van uw modem dat detecteerd of er een pc of een ander toestel aanzit?
Wat m'n beste vriend hier boven bedoelt is..
als je een 'lap' tekst hebt (meer als 2 regels) dat het dan aangewezen is, tenminste ENTERS (wit regel)
open te laten.
Zodat de persoon die je wilt helpen het beter kan lezen & begrijpen.. dit is geen helpdesk maar vrijwilligers dus proberen we het hier zo aangenaam mogelijk te maken / te houden
[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 31-03-2007 23:23 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Iets wat mij ergert, buiten de spelfouten.
Is dat als je wat "nieuws" wilt zeggen, dat je een nieuwe post aanmaakt.
En dus niet je vorige post bewerkt.. Er is een edit knop..
Overgens, al gekeken of je xbox de goede ip settings pakt?
Is dat als je wat "nieuws" wilt zeggen, dat je een nieuwe post aanmaakt.
En dus niet je vorige post bewerkt.. Er is een edit knop..
Overgens, al gekeken of je xbox de goede ip settings pakt?
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:17:
en ik wil niet zeuren hoor maar ik vraag allen maar wat ik met de xbox heb ik ben maar een leek
Sorry, maar wat zeg je nou precies? Je internet deed het eerst wel maar nu niet? Plaats eens punten, want nu loopt je ene zin gelijk door in de andere. Die punten plaats je niet voor de lol, maar om het leesbaar te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:40:
Ik heb de xbox rechtstreeks op het internet gehad kon ook geen verbinding maken ik heb de router weg gedaan als ik er een internet kabeltje in de xbox doe dan brand dat lichtje niet in die week dat ik wel op internet kon branden der er wel een lampje achter
PSN: djmurcielago
het gaat hier om een andwoord krijgen, niet om nederlandse les, ja ik weet het onder had wel, en be moei is over je eigen klachten, het andwoord heb ik al gehad, dus ik ben met jullie echt klaar. .
Er worden dingen aan je gevraagd, en je geeft daar geen antwoord op. Je zegt alleen "Dat is ook al gebeurd". Wat is ook al gebeurd, en wat waren de resultaten?Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:50:
het gaat hier om een andwoord krijgen, niet om nederlandse les, ja ik weet het onder had wel, en be moei is over je eigen klachten, het andwoord heb ik al gehad, dus ik ben met jullie echt klaar. .
Met de houding die je nu hebt denk ik niet dat iemand nog snel de moeite wil nemen om je te helpen.
Wat gebeurt er als je nu je Xbox op je router aansluit? Gaat er een lampje op je router branden? Gaat er een lampje op je Xbox branden?
Heb je al een andere netwerkkabel geprobeerd?
Kijk eens in de configuratie van je Xbox. Wat zegt hij daar over je netwerkaansluiting?
Wist je trouwens dat je als je met een omgebouwde Xbox op Xbox live gaat je gebanned wordt? Je kan dan nooit meer een verbinding met Xbox live maken met die Xbox. Je kan dan dus geen online games meer spelen.
Heb je iets van Xbox mediacenter of Avault er op staan? Zo ja, kijk dan eens wat deze programma's over je netwerkverbinding zeggen. Hier is vaak wat meer informatie uit te halen dan uit je Xbox dash.
Ff dimmen oke? Tel tot 10 en doe even rustig. Met zulk soort reacties maak je hier geen vrienden.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:02:
DOE EEN VERGROOTGLASBRIL OP.ik heb dit verhaal aan mijn vrienden laaten lezen, maar die kunnen het wel lezen.hoe kan dat?.
[ Voor 11% gewijzigd door E-Vix op 03-04-2007 15:11 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Als je je misschien iets redelijker opstelt, ofwel leest wat er geschreven wordt, en daar dan ook nog iets mee doet, wellicht dat je dan een antwoord op je vraag krijgt. Blijkbaar is er behalve je schrijfvaardigheid ook iets mis met je leesvaardigheid.
[ Voor 9% gewijzigd door spone op 03-04-2007 15:09 ]
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
Ik zie 2 mogelijkheden
1 internet deed het toen je hem direct aan je modem had gehangen, en toen je router er tussen zat niet meer.
Steekwoorden: DHCP of Verkeerde rage statisch ip
2 De softmod heeft je eeprom overschreven met gemodificeerde waarden, standaard bin file heeft een MAC adres met alemaal nullen -> zorg dat er een geldig MAC-adres in komt
1 internet deed het toen je hem direct aan je modem had gehangen, en toen je router er tussen zat niet meer.
Steekwoorden: DHCP of Verkeerde rage statisch ip
2 De softmod heeft je eeprom overschreven met gemodificeerde waarden, standaard bin file heeft een MAC adres met alemaal nullen -> zorg dat er een geldig MAC-adres in komt
Verwijderd
overmatig gebruik van hoofdletters zorgt er alleen maar voor dat je mede-tweakers minder snel bereid zijn je te helpen en om je lachen, ipv dat ze je willen helpen (je maakt zo echt geen indruk).Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:48:
IK ZIT NIET BIJ JOU IN DE KLAS DUS HOEF IK GEEN VERKLAARING AAN JOU TE GEVEN, BEMOEI MET JE EGEN PROBLEMEN, EN ER BRAND GEEN LAMPJE OP DE XBOX, IK HEB ER EEN SPLINTERNIEUWEN NET WERKKABEL IN GEHAD, IK DENK ZELF DAT MIJN NET WERK KAARD NAAR DE KLOOTEN IS.
Als je denkt dat je netwerkkaart kapot is, probeer dan een andere te gebruiken?
Tegen wie heb je het eigenlijk ?Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:48:
IK ZIT NIET BIJ JOU IN DE KLAS ........
Ik vind de manier waarop dit topic verloopt niet zo prettig, met hoofdletters typen komt over als schreeuwen. En als je tegen mij begint te schreeuwen terwijl ik je probeer te helpen wekt dat nou niet bepaald sympathie op.
Verder, je hebt je xbox gemod aka de garantie van dat ding verkloot dus je zit denk ik met een vrij grote paperweight. Verder houden wij niet zo val illegale zaken c.q. grijze zaken dus ik denk niet dat je topic uberhaupt in welke vorm dan ook op ons forum thuishoort.
Succes.
Verder, je hebt je xbox gemod aka de garantie van dat ding verkloot dus je zit denk ik met een vrij grote paperweight. Verder houden wij niet zo val illegale zaken c.q. grijze zaken dus ik denk niet dat je topic uberhaupt in welke vorm dan ook op ons forum thuishoort.
Succes.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()