Moederbord of processor stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2025
Ik heb een probleem met mijn pc.

Ik heb een asus P4S800 moederbord in combinatie met een P 4 2,66 mhz. Gisteren ging mijn pc ineens uit zonder zich opnieuw te willen opstarten.

Ik probeerde heb opnieuw op te starten en dat lukte wel. Maar ik kreeg geen beeld.
Ik heb al een andere videokaart geprobeerd en kreeg nog geen beeld. Het ligt dus niet aan de videokaart.
Ik weet niet tot hoever mijn pc komt met opstarten maar ik heb het idee niet zover want na wat kleine geluidjes van volgens mij het geheugen tellen hoor ik niets meer.

Heeft iemand enig idee wat er kapot zou kunnen zijn?

Alvast bedankt

Maxsurf

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-05 14:26
Zoek een computerwinkel in de buurt en breng hem daarheen. En anders is het een kwestie van zelf uitproberen. Ik zou bij het moederbord beginnen.

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Controleer of je moederbord wel goed bevestigd is.
ik had ook eens geen beeld en toen bleek na dagen alles checken dat de achterkant van het moederbord tegen het chassis aanzat, en daarom soms kortsluiting maakte.

Verwijderd

ik denk je computer...

even serieus, geef als je wat wilt weten meer info.. welke piepjes? gaat je harde schijf draaien? krijg je een melding of is er enkel de peep van het systeem? of meerdere? gaat je monitor aan als je je pc start?
daar kunnen we iets meer mee.

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2025
Het zijn de piepjes dus meerdere tik geluiden die het geheugen tellen. De harde schijf gaat wel draaien. Maar ik krijg geen beeld ook niet als ik de pc start. Het moederbord zit goed bevestigd en maakt geen contact met het chassis.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Stap voor stap en volledig doorlopen en je hebt je antwoord. Om te beginnen - als je mobo of CPU verdenkt, andere mobo/CPU proberen en kijken of het probleem dan nog speeld. Er is geen shortcut om zonder die moeite het alsnog zeker te weten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.