Zijn er sites waar je de verschillen tussen de Asus notebooks series duidelijk krijgt en kunt selecteren op minder marketing-achtige termen dan op de Asus-site zelf. Ik zie de bomen niet door het A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9, L4, L5, M2, M3, M5, M6, M9, S2, S3, S5, S6, U5, V6, W1, W2, W3, W5, W6-bos.
Er zit wel logica in hoor
A6 = 15.4 inch, A7 = 17 inch en A8 bevat dan 14".
Maar wat is precies je probleem? Je kan toch aan de PC-boer vragen naar een laptop met de gewenste specs?
* Delerium weet ook geintegreerder graphics, AMD/Intel en dat soort dingen uit de typenummers te halen.
Niet leuk, maar uiteindelijk blijft het toch een bos
A6 = 15.4 inch, A7 = 17 inch en A8 bevat dan 14".
Maar wat is precies je probleem? Je kan toch aan de PC-boer vragen naar een laptop met de gewenste specs?
* Delerium weet ook geintegreerder graphics, AMD/Intel en dat soort dingen uit de typenummers te halen.
Niet leuk, maar uiteindelijk blijft het toch een bos
Ze hebben alles mooi ingedeeld bij zakelijk, entertainment etc etc.. A6, A7 en A8 gaan er volgens mij uit. Iig is de A6 al vervangen door de F3. Je kan beter gewoon online zoeken op specificaties, de Asus site is wat dat betreft crap. Verder vind ik het bij Asus wel meevallen omdat alles mooi in een serie met dezelfde behuizing valt met hun eigen sterke en zwakke punten (A6 bv, goedkope multimedia notebook die ook nog een beetje compact is voor een scherpe prijs, echter is de stevigheid wat minder). Kijk maar eens bij toshiba of Acer, daar zie ik door de nummers ook het bos niet meer...
Verwijderd
Op het forum bij NBR (bij Asus) worden alle modellen uitgelegd. Ik snap het nut van deze post alleen niet echt.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 14:11 ]
Dit topic is nogal nutteloos. Bekijk gewoon wat de specificaties en de reviews. In principe maakt het namelijk niets uit wat voor modelnummer een product heeft, zolang het maar goed werkt en het aan jouw eisen voldoet
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()