It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Ziet er uit als een laptop scherm? Of komt het ergens anders vandaan?
Das 2x50 pins. Komt op mij over dat dat voor meer dan alleen video is. Is het niet toevallig een connector zoals voor een docking station.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Het is idd van een oude laptop denk ik..._Arthur schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:37:
Ziet er uit als een laptop scherm? Of komt het ergens anders vandaan?
Uhm nee volgens mij zat dit gewoon aan de laptop, geen idee hoe dat intern werd geregeld.kalizec schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:51:
Das 2x50 pins. Komt op mij over dat dat voor meer dan alleen video is. Is het niet toevallig een connector zoals voor een docking station.
Zelf heb ik ook wat lopen Googelen, maar als je de aansluiting niet kent is ie best lastig te vinden
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook al. Het is wel een zeer vreemd fenomeen, want de rest van het scherm bevat eigenlijk niet zoveel, of althans, dat is niet aan de buitenkant te zien (geen webcam of microfoon bijvoorbeeld). Wat ik denk is dat er een soort van 'standaard' aansluiting is gebruikt om kosten te sparen, ofzo.kalizec schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:51:
Kleine kick
n0pe schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:35:
Er zijn veel verschillende pin outs van laptop schermen.... Weet je mischien het merk/type?
Dat is het enige wat ik weet, naast dat het dus van een hele oude laptop afkomt. Dat 2X 50 pins is opzich wel iets om mee te werken, maar hoe stuur je dat aan? (De server bezit volgens mij een VGA poort)Kaaswagen schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:49:
We hebben hier een "Pentimedia" "Dual-scan" beeldscherm liggen wat we graag willen aansluiten op onze server.
Die aansluiting is specifiek van de fabrikant van het beeldscherm.
Je kan het beste het scherm uit elkaar halen en kijken wat het merk / type van het gebruikte scherm is. Vervolgens even zoeken op Google, en dan maar hopen dat je er iets over kan vinden.
Grote kans dat je het scherm niet zomaar kan gebruiken. Je zegt zelf dat er niet zoveel in het scherm zit. Dat inclusief de vele pins van de aansluiting doet mij vermoeden dat de electronica om het scherm aan te sturen in je laptop zit (vrij logisch. Is meestal zo), en niet in het scherm. Je hebt dan dus nog een losse controller nodig om het scherm aan te sturen want hij zal niet zomaar een VGA signaal kunnen pakken.
Je kan het beste het scherm uit elkaar halen en kijken wat het merk / type van het gebruikte scherm is. Vervolgens even zoeken op Google, en dan maar hopen dat je er iets over kan vinden.
Grote kans dat je het scherm niet zomaar kan gebruiken. Je zegt zelf dat er niet zoveel in het scherm zit. Dat inclusief de vele pins van de aansluiting doet mij vermoeden dat de electronica om het scherm aan te sturen in je laptop zit (vrij logisch. Is meestal zo), en niet in het scherm. Je hebt dan dus nog een losse controller nodig om het scherm aan te sturen want hij zal niet zomaar een VGA signaal kunnen pakken.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Pagina: 1