Toon posts:

PC start niet door naar laden van windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vanavond heb ik een feestje en ik dacht heb een draai pc waarmee ik van plan was de muziek af te spelen. Deze pc is 2jaar geleden gekocht de specs zijn: 2.4Ghz processor, 512mb Ram, 80GB HDD etc. etc. gewoon een standaard pc`tje met als OS Windows XP Pro.
op de pc staan maar 3 programma`s:
- BPM Studio
-Virtual DJ
-Winamp

maar ik starte deze pc net op en hij starte niet door na windows...je krijgt op den duur het logo van windows met daaronder een schermpje waar hij aan het laden is, kennen jullie ongetwijfeld, en daarna krijg ik een zwart beeld en doet hij niks meer.

Toen drukte ik op F8 en probeerde ik het probleem op te lossen met de functie: Laatst gebruikte instellingen die wel werkte (of zoiets dergelijks;) ). Maar ook bij deze functie start hij niet door.
in veilige modus start hij weer wel door naar windows.

Dus iemand ideeën hoe ik hem snel aan de praat krijg?;)

alvast bedankt!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat dacht je van een schone windows install. Ben je in een uurtje klaar.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb die prog`s niet meer hier op cd liggen..dus heb ik wel windows maar zonder progs:S

maar van een beetje muziek draaien kan windows toch neit rot zijn? die pc is een halfjaar gelede opnieuw geinstalleerd!!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 18:21 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:20:
ja maar ik heb die prog`s niet meer hier op cd liggen..dus heb ik wel windows maar zonder progs:S

maar van een beetje muziek draaien kan windows toch neit rot zijn? die pc is een halfjaar gelede opnieuw geinstalleerd!!
Maar wie weet is de hardware verandert of weet ik veel wat. Ik zou gewoon voor de reinstall gaan (en die progs zijn ook wel te vinden lijkt me).