Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deeltijdstudent CMD wilt in branche werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou willen weten hoe ik, 33 lentes oud, het best als 3de jaars deeltijdstudent Communicatie en Multimeida Design in deze branch kan rollen? Over 1.5jaar heb ik mijn papiertje pas maar ik denk niet echt dat ik zo spectaculaire veel zal bij leren. Ik weet dat ik genoeg potentie heb alleen hoe breng ik dat aan de man?
CMD is een beetje vormgeven, usability, interface design, screen design, communicatie, beetje marketing, wat sql, asp, html, delphi, premiere. kortom heel veel in de breedte.
Ik heb altijd in de telecom gezet maar daar heb ik echt mijn buik dik van, wat een ondankbare sector zeg!
Ik wil meer creatief bezig zijn en/of gebruiksvriendelijkheid van (web)applicaties testen en eventueel adviezen geven. Misschien ook wat programmeerwerk erbij en wat flash. kortom ik wil en kan alle kanten op.

Wie heeft een goed advies voor mij?

Verwijderd

Uhm ... door te solliciteren op dergelijke functies? Door als freelancer aan de slag te gaan?

Ik zou het wel aanraden om een portefolio op te bouwen, als is het maar door wat hobbysites te bouwen of voor een vriend of kennis eens een site te bouwen voor een klein bedrijf, een sportvereniging, etc. voor een klein bedrag (of gratis). Laten zien wat je kan als je nog geen relevante werkervaring heb is lastig, maar dit zou een goede manier zijn.

Succes :D