Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange]Abonnement met heel veel beltegoed

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Mijn pa heeft al zeker een jaar of 8 een Orange 15 abonnement (voorheen Dutchtone All-in 30).
Aangezien hij heel weinig belt heeft hij nu iets 250 euro te verbellen. Het was eerst tegen de 400 euro aan.
In de vakantie helpen wij hem een handje door naar Nederland te bellen met zijn telefoon. Zodat hij dit hoge bedrag wat naar beneden kan krijgen.

Aangezien hij nog een heel oud toestel heeft wil hij graag een nieuw toestel met bluetooth zodat hij hij de carkit functie van zijn TomTom kan gebruiken.

- Als hij zijn abonnement op zegt is hij het beltegoed kwijt.
- Orange zegt dat hij niet kan verlengen omdat hij nog veel beltegoed heeft open staan
- Een medewerker van Orange zei een keer dat hij een toestel van zijn beltegoed kon kopen, maar later sprak iedereen dat weer tegen en was het absoluut onmogelijk.

Hij kan natuurlijk ook een nieuw toestel kopen en proberen wat meer te gaan bellen (niet met de vaste lijn, maar met zijn gsm).

Ik heb ook eens gehoord over een website waar je heen kan bellen en je beltegoed zo op je rekening kan laten storten (een bepaald percentage is voor hun).

Zijn er nog mensen met ideeen? Want dit speelt al een hele poos en m'n pa is een echte stijfkop.

Edit: de bedrijven om je beltegoed te cashen zijn er amper meer of je moet minimaal een bepaald aantal credits hebben wil je laten uit betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 31-03-2007 13:41 ]

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Volgens mij is het cashen van beltegoed tegenwoordig ook al verboden. Al weet ik daar niet alle details van.

Maar waarom kan hij zijn abonnement niet verlengen? Omdat hij teveel beltegoed heeft? Wat is dat voor een vage reden. Wat verliest Orange er mee door hem als klant te behouden? s

[ Voor 7% gewijzigd door Bergie op 31-03-2007 14:28 ]

Yamaha MT-09

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:41
Ik heb net zo'n vader, maar die haalt wel om de 2 jaar (2 jarig abbonement) een nieuwe telefoon, maar behoud wel zijn beltegoed. En dat loopt ook al richting 150 geloof ik!

Het beltegoed staat toch op je simkaart? dus bij behoud van simkaart heb je ook je beltegoed nog.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Probeer eens via een online shop te verlengen, die zijn vaak wat makkelijker dan de Orange klantenservice. :)

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46
Je zou het ook kunnen laten zetten naar een prepaid kaartje, en dan je vader een nieuw abbonement kunnen laten nemen. Je vader verliest dan wel zijn nummer, maar met het prepaid kaartje kan je mooi alle vakanties bellen enzo!
Of je zet het om naar prepaid, en wacht een jaar tot het op is ofzo.

• Binnetie
Vanmiddag naar de Belcompany geweest.
Wat blijkt bij hun kan je wel gewoon verlengen, ze moesten er wel 2x Orange voor bellen om de verifieren. Waarom het in de Orange Shops niet kan vond zij ook vreemd, maar Orange zei dat doen we gewoon niet.

Nu heeft hij een nieuw toestelletje en kan hij hem gebruiken icm met zijn TomTom carkit. Via GPRS wat extra saldo uit zijn bundel verstoken en na 2 jaar gewoon opzeggen, dan moet zijn bundel wat minder worden.

• Binnetie
brokenp schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:06:
Je zou het ook kunnen laten zetten naar een prepaid kaartje, en dan je vader een nieuw abbonement kunnen laten nemen. Je vader verliest dan wel zijn nummer, maar met het prepaid kaartje kan je mooi alle vakanties bellen enzo!
Of je zet het om naar prepaid, en wacht een jaar tot het op is ofzo.
Dat hadden wij geprobeerd maar werd niet meer gedaan bij Orange.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vreemd, ik heb gewoon bij Orange mijn abbonement omgezet in een andere: nieuwe telefoon, lager abbonement en toch overzetting van het beltegoed. Ik zou eens met een Orangemedewerker in de winkel zelf babbelen.

* Delerium heeft inmiddels ook 200 euro beltegoed.

[ Voor 10% gewijzigd door Delerium op 31-03-2007 16:46 ]

• Binnetie
ecteinascidin schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:45:
Vreemd, ik heb gewoon bij Orange mijn abbonement omgezet in een andere: nieuwe telefoon, lager abbonement en toch overzetting van het beltegoed. Ik zou eens met een Orangemedewerker in de winkel zelf babbelen.

* Binnetie heeft inmiddels ook 200 euro beltegoed.
Ik hoorde nog wel iets dat ze alleen doen bij verlengen meer dan 1 jaar (dus 2 jaar) tenminste dat moppelde de BC medewerker. Ach het is nu ff opgelost mn pa kan weer ff vooruit, maar hij blijft eigenwijs. En die Orange winkels, tjah ik weet het niet het uiterlijk geeft mij kriebels.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ecteinascidin schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:45:

* DaannO heeft inmiddels ook 200 euro beltegoed.
T-Mobile en Orange zijn wel te cashen. Het is echter wel verboden in Nederland en dat is volstrekt logisch aangezien zei ook winst moeten maken. :)
Binnetie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:02:
[...]

Ik hoorde nog wel iets dat ze alleen doen bij verlengen meer dan 1 jaar (dus 2 jaar) tenminste dat moppelde de BC medewerker. Ach het is nu ff opgelost mn pa kan weer ff vooruit, maar hij blijft eigenwijs. En die Orange winkels, tjah ik weet het niet het uiterlijk geeft mij kriebels.
Ik zou nog even voor de zekerheid na bellen met orange, want als je je abbo verlengt dan vervalt volgens mij wel je oude tegoed. Beter het zekere voor het onzekere nemen. :)

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:15

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

DaannO schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:37:
[...]
Ik zou nog even voor de zekerheid na bellen met orange, want als je je abbo verlengt dan vervalt volgens mij wel je oude tegoed. Beter het zekere voor het onzekere nemen. :)
Bij een verlenging van je abonnement blijft je beltegoed gewoon staan.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Ik heb zelf ook een behoorlijk bedrag "gespaard"gedurende 7 jaar ; gewoon de vaste lijn opgezegd en nou alles met een 20,- euro abbo van Orange ! iedere maand "vreet"ik zo'n 5 euro van mijn gespaarde bedrag,maar bel wel goedkoop en gebruik mijn gespaarde bedrag en als straks mijn abbo afloopt verleng ik met een lager bedrag; dit is altijd mogelijk !!

• Binnetie
Ohjah de medewerkster van BC heeft ook de tarieven laten veranderen. Daar vroegen ze bij Orange om of wij het nieuwe of oude tarief wilden houden. Nu heb ik nooit geen idee gehad wat dat was, maar ze heeft ons om laten zetten naar het nieuwe tarief wat voordeliger voor ons moest zijn.

Iemand enig idee wat het verschil tussen beide tarieven was?
Pagina: 1