Toon posts:

Kapje of ? (striker extreme)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje voor gebruikers van een asus striker extreme mobo...

de aansluiting van de verlichting van de achterplaat, ik zie alleen een blokje (foto), maar geen ingang...heb alle kanten al bekeken en om um nu lost te roppen vin ik een beetje te risicovol, iemand die weet of het een minikappie is?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.kroon63/kappie.JPG

Verwijderd

als dat witte iets minder witte ding een stekker zou moeten voorstellen dan lijkt me dat het ongeveer hetzelfde is als je voedings-stekker (zwarte kapje)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 20:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is dat kleine blokje met pelj1 erboven hierin moet een heel klein stekkertje, maar ik zie simpelweg van alle kanten geen mannetje om dat stekkertje in te pluggen

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je de handleiding er al op nageslagen, en zoja wat zegt die?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat kapje was voor een speciale functie dacht ik. Ik had laatst het bord in mijn handen en ik heb ook geprobeerd eraf te krijgen.

[ Voor 83% gewijzigd door itsalex op 31-03-2007 21:22 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Topicstarter
De handleiding zegt dat het stekkertje daar in moet, maar ik zie geen ingang, het ''blokje'' zit wel iets los, maar nogmaals dat risico neem ik niet met zon bord, er hoort dus een stekkertje (vrouwtje of mannetje ) te zitten voor de verlichting van de led van het achterpaneel (waar de ps2/usb/geluid etc etc in moet)....dus ik d8 ff hier vragen, de handleiding laat zien dat je dit blokje met de stekker van het achterpaneeltje benaderd en aansluit, maar als ik dat doe zit er gewoon geen aansluiting....

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-04 07:26

pvr

Ik heb de mobo nog niet(komt eraan :) )
Maar ik heb wat pic,s gevonden op , http://www.xbitlabs.com/a...us-striker-extreme_4.html ( misschien heb je hier wat aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/mainboards/asus-striker-extreme/lcd-poster.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/mainboards/asus-striker-extreme/vrm.jpg

Je ziet duidelijk, dat er geen kapje meer opzit :)

pvr
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:50:
De handleiding zegt dat het stekkertje daar in moet, maar ik zie geen ingang, het ''blokje'' zit wel iets los, maar nogmaals dat risico neem ik niet met zon bord, er hoort dus een stekkertje (vrouwtje of mannetje ) te zitten voor de verlichting van de led van het achterpaneel (waar de ps2/usb/geluid etc etc in moet)....dus ik d8 ff hier vragen, de handleiding laat zien dat je dit blokje met de stekker van het achterpaneeltje benaderd en aansluit, maar als ik dat doe zit er gewoon geen aansluiting....

[ Voor 18% gewijzigd door pvr op 01-04-2007 10:07 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar ff de stoute schoenen aangetrokken en een tangetje gepakt, het kapje blijkt idd een kapje, en eronder zit de aansluiting, hier het kapje
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.kroon63/kappielos.JPG
en de aansluiting op het bord nu
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.kroon63/kappielos2.JPG
Het staat niet in de handleiding dat het uberhaupt een kappie is, of dat je hem kan verwijderen, hij gaat ook heel erg moeilijk los, dus ik denk dat deze vraag nog wel een keer zal langskomen, gezien velen niet zomaar iets los willen/kunnen trekken.
Status opgelost :)

• pvr

pvr

Thaleonor

wat je al zegt, deze vraag nog wel een keer zal langskomen :)

Thaleonor

Welk geheugen, en proc gebruik je op je striker extreme ?
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:20:
Toch maar ff de stoute schoenen aangetrokken en een tangetje gepakt, het kapje blijkt idd een kapje, en eronder zit de aansluiting, hier het kapje
[afbeelding]
en de aansluiting op het bord nu
[afbeelding]
Het staat niet in de handleiding dat het uberhaupt een kappie is, of dat je hem kan verwijderen, hij gaat ook heel erg moeilijk los, dus ik denk dat deze vraag nog wel een keer zal langskomen, gezien velen niet zomaar iets los willen/kunnen trekken.
Status opgelost :)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Topicstarter
Geen nog, in mijn vorige post (alienware of zelfbouw) heb ik een aantal goeie tips gekregen, waaronder de tip nog even te wachten met het aanschaffen van deze dingen ivm de prijsverlaging, ik ben daarom heel rustig aan bezig deze pc in elkaar te zetten, de voeding komt volgende week binnen, ook heb ik een andere (lege) kast die nu op weg is naar de autospuiterij, en ik denk dat ik deze pc kompleet heb binnen een week of 8-9. :)

• pvr

pvr

Ik wacht ook op de prijsverlaging.
Ik krijg deze week me voeding: Enermax Voeding Galaxy 850 Watt, en me CPU Koeler:Scythe CPU Koeler Infinity Koper binnen.
Systeem die ik nu heb, gaat naar me zoon :)

Ik zal je topic blijven volgen(alienware of zelfbouw)

Succes :)

pvr
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:14:
Geen nog, in mijn vorige post (alienware of zelfbouw) heb ik een aantal goeie tips gekregen, waaronder de tip nog even te wachten met het aanschaffen van deze dingen ivm de prijsverlaging, ik ben daarom heel rustig aan bezig deze pc in elkaar te zetten, de voeding komt volgende week binnen, ook heb ik een andere (lege) kast die nu op weg is naar de autospuiterij, en ik denk dat ik deze pc kompleet heb binnen een week of 8-9. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pvr op 01-04-2007 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kewl ik zoek ook nog een goeie cpu koeler voor een Q6700 cpu :)
Pagina: 1