Vandaag naar het havenstadje Fremantle geweest (Westkust Australië), mooie gelegenheid om m'n nieuwe pola-filter uit te proberen! Alle foto's zijn gemaakt met een Fuji S5600 en met pola- & UV-filter.
Het was de eerste keer dat ik het pola-filter gebruik, tips over hoe ik m'n foto's kan verbeteren wat dat betreft zijn welkom! Foto's zijn niet nabewerkt. Na een hele tijd koekeloeren in de fotografie topics durf ik het aan ook wat te posten
#1: Gebouwen in Market St.

#2: Fremantle Markets, geschoten vanwege de felle kleuren en contrastverschillen in het fruit.

#3: Roadsign

#4: Gestapelde bootjes, het parkeergarage-idee nodigde uit voor een foto

#5: Heeft een hoog snapshot gehalte denk ik, maar de lijnen boven in beeld geven een leuk effect.

#6: Op het strand, onder een pier.

#7: Gebouw in de binnenstad, vind de symmetrie mooi
Het was de eerste keer dat ik het pola-filter gebruik, tips over hoe ik m'n foto's kan verbeteren wat dat betreft zijn welkom! Foto's zijn niet nabewerkt. Na een hele tijd koekeloeren in de fotografie topics durf ik het aan ook wat te posten
#1: Gebouwen in Market St.

#2: Fremantle Markets, geschoten vanwege de felle kleuren en contrastverschillen in het fruit.

#3: Roadsign

#4: Gestapelde bootjes, het parkeergarage-idee nodigde uit voor een foto

#5: Heeft een hoog snapshot gehalte denk ik, maar de lijnen boven in beeld geven een leuk effect.

#6: Op het strand, onder een pier.

#7: Gebouw in de binnenstad, vind de symmetrie mooi