KPN Mobile Connect Card -> Bruikbaar icm andere provider?

Pagina: 1
Acties:

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 22:28

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hallo, ik kan goedkoop aan een KPN Mobile Connect Card komen, en heb zelf een T-Mobile Web'n walk abbonement icm met een T-Mobile MDA Vario. De Vario heeft geen UMTS, de KPN Mobile Connect Card wel.

Vraag: Kan ik met mijn T-Mobile sim internetten via de KPN Mobile Connect Card en heeft iemand ervaringen met dit ding?

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mobile Connect Cards zijn sim-locked en werken met KPN specifieke software. Ik weet niet in hoeverre die software ook daadwerkelijk checked of je wel op een KPN netwerk inbelt, maar dat zou je dus moeten proberen. Ikzelf kreeg het niet werkend omdat ik op mijn (geleende) Mobile connect card niet de mogelijkheid had om de simlock eraf te halen.

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 22:28

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
sander- schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:21:
Mobile Connect Cards zijn sim-locked en werken met KPN specifieke software. Ik weet niet in hoeverre die software ook daadwerkelijk checked of je wel op een KPN netwerk inbelt, maar dat zou je dus moeten proberen. Ikzelf kreeg het niet werkend omdat ik op mijn (geleende) Mobile connect card niet de mogelijkheid had om de simlock eraf te halen.
Die vent waar k hem van kan kopen zegt dat ie simlock vrij is, dus hoop dat het gaat werken dan. Die software zal vast niet meer doen dan kaartje aanspreken en inbellen met gebruikersnaam en ww... check t wel ff