Toon posts:

Problemen met gloedjenieuwe A-Open 48x !! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb net in de stad een gloedjenieuwe 48x A-Open CD-ROM speler gehaald.

Geinstalleerd, en nu als ik op eject ram weigert hij open te gaan. Ik kan niks vinden wat op een vergrendeling of zo moet lijken.

Doe ik nou iets verkeerd, of is mij gewoon een stuk shit verkocht?

Het lijkt wel of hij vastzit. Of dat er een CD in zit. Maar dat zou niet moeten, want hij is nieuw en ik heb hem dus nog niet eens open gehad.

Met ene naaldje in dat emergency-gaatje prikken doet ook niks.

Help? :(

Verwijderd

- brand er een lichie? met andere woorden niet toevallige vergeten de stroom aan te sluiten?

- probeer hem eens software matig te ejecten

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo heb ik er al meerdere gehad. Ik drukte gewoon een schroevendraaier achter het laadje om hem vervolgens met grof geweld los te roppen. Je hoort dan een eng kraakgeluid en daarna werkt hij weer goed. Bij 1 of 2 werkte dit niet, die moesten dus teruggestuurd worden.
Ik zou alleen wel oppassen dat je de speler niet beschadigd, het moet met beleid gebeuren.
Je kunt hem ook gelijk terug brengen, het hoort natuurlijk niet op deze manier.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

te hopen dat je meteen een nieuwe krijgt van de winkel en niet zoals bij mij 2,5 maand moeten wachten tot ie terug is (still counting) valt me dat tegen zeg :(

tijd voor verandering.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al opgelost.

Bleek dat er een schroefje van de montage in de kast waarschijnlijk schuin zat of zo. Zonder montage (dus los in de kast) deed ie het wel. heb ze nu anders vastgeschroefd en de boel werkt.

Alleen jammer dat nu me CPU het DAE niet bijhoudt .. nahja .. :)