[UPS] Batterij problemen, waar vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Ik heb een Smart-UPS 1250 die ik graag in de glorie wil herstellen. Eerder heb ik die gemod om op twee standaard autoaccus te werken, maar wegens omstandigheden heeft die 2 jaar lang op zolder gestaan en die accus werken niet meer. Ik heb geprobeerd demiwater in de accus te doen maar ik denk dat doordat de platen deels droog stonden er het eea beschadigd is.

Als iemand een reparatietip heeft hou ik me aanbevolen, maar ik denk dat het vervangen wordt. Weet er iemand een batterijenhandel die dat type batterijen verkoopt? Zijn gesealde loodaccus voor zover ik weet, maar een gelpack zal ook wel werken... standaard autobatterijen wil ook prima maar die passen niet in de UPS zelf.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
*klein schopje*

Forget your fears...
...and want to know more...

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

De grote webshops met computerproducten kunnen vervangende APC accu's leveren. Kijk eens in de handleiding of op de UPS zelf naar welk typenummer batterij er in moet en zoek eens op google naar dit typenummer.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:54
Zoek eens naar onderhoudsvrije brommer accu's.. 2 stuks in serie zit je ook op de benodigde 12V..

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-02 16:09
Kijk eens bij een maritieme winkel voor accus die in boten gebruikt worden. Die zijn stukken beter voor dit doel dan standaard lood accus.

Verwijderd

RobLemmens schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:22:
Kijk eens bij een maritieme winkel voor accus die in boten gebruikt worden. Die zijn stukken beter voor dit doel dan standaard lood accus.
Dat zijn gewoon standaard onderhoudsvrije loodaccu's :? Waarschijnlijk met een leuk naampje, zodat ze 2x zoveel kunnen vragen voor hetzelfde (die winkels zijn altijd schandalig duur).

bij www.elektronica-online.nl hebben ze goedkope sealed loodaccu's die erin passen. Uiteraard niet origineel, maar wel veel goedkoper.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Wat is het formaat van de standaard accu's die erin zitten ?
ook leuke prijs: http://www.filmsas.nl/cat..._290_293/products_id/1354

My favorite programming language is solder.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Stappenplan:

1) lees handleiding en zoek batterijtype op
2) zoek dat type batterij bij de vakhandel

Iemand gaat moeten zoeken, waarom niet jijzelf?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.