Ik heb een Smart-UPS 1250 die ik graag in de glorie wil herstellen. Eerder heb ik die gemod om op twee standaard autoaccus te werken, maar wegens omstandigheden heeft die 2 jaar lang op zolder gestaan en die accus werken niet meer. Ik heb geprobeerd demiwater in de accus te doen maar ik denk dat doordat de platen deels droog stonden er het eea beschadigd is.
Als iemand een reparatietip heeft hou ik me aanbevolen, maar ik denk dat het vervangen wordt. Weet er iemand een batterijenhandel die dat type batterijen verkoopt? Zijn gesealde loodaccus voor zover ik weet, maar een gelpack zal ook wel werken... standaard autobatterijen wil ook prima maar die passen niet in de UPS zelf.
Als iemand een reparatietip heeft hou ik me aanbevolen, maar ik denk dat het vervangen wordt. Weet er iemand een batterijenhandel die dat type batterijen verkoopt? Zijn gesealde loodaccus voor zover ik weet, maar een gelpack zal ook wel werken... standaard autobatterijen wil ook prima maar die passen niet in de UPS zelf.
Forget your fears...
...and want to know more...