Toon posts:

[outlook 2007] zelfde agenda verschillende partities

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk wanneer je twee partities hebt, win xp pro, vista business, om met 1 agenda op beide partities te werken in outlook? Op die manier heb ik altijd een up to date agenda voor me ongeacht de partitie waarop ik aan het werk ben. Dit wisselt namelijk nog wel eens. Ik heb veel gezocht maar ik kan alleen wat vinden over delen, publiceren en mailen van de agenda. Niet een bronbestandverwijzing oid.

bvd sander

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Of een exchange server draaien of je pst op een gezamelijke partitie zetten

Verwijderd

Topicstarter
pst staat voor? :$

• bgrr
  • Niet online
Het *.PST bestand is het bestand waar outlook zijn email in bewaard.

Kans bestaat dat dat in office2007 gewijzigd is naar een ander type bestand.
Pakket is veel veranderd en heb me er nog niet echt in verdiept

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 21:09
Een *.PST is het bestand waarin Outlook al je gegevens zet, dus al je e-mails, agendapunten en contactpersonen.

Dit bestand kun je op een partitie zetten, waar zowel Outlook (op XP), als Outlook (op Vista) bij kunnen. Op deze manier werk je vanuit twee Outlook instanties in dezelfde gegevens, en ben je dus altijd up-to-date.

Jammer genoeg werkt het niet zo mooi als je zou hopen. Omdat PST een gesloten bestandsformaat is (van Microsoft), en je niet weet hoe meerdere instanties van Outlook met de 'nieuwe' gegevens omgaan, heb je grote kans dat je PST op een gegeven moment stuk gaat, en je effectief geen inhoud meer hebt in je Outlook.. Pas er dus goed mee op, en maak veel (!) backups!

• bgrr
  • Niet online
Mits je werkt met 1 pst op 1 pc zal deze nooit tegelijk geopend zijn door 2 outlooks.
Dit werkt op zich netjes.

Zodra je de pst deelt op een netwerk en met meerdere pc's er in wilt werken gaat het regelmatig fout idd

Verwijderd

Topicstarter
werk idd gewoon op 1 pc, kan ik niet bv de vista partitie naar de xp laten verwijzen?

• bgrr
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:16:
werk idd gewoon op 1 pc, kan ik niet bv de vista partitie naar de xp laten verwijzen?
Indien die vanuit vista zichtbaar is en je geen rechten probleem ondervindt dan kan dit gewoon

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

dicht. Je hebt mail.

[ Voor 60% gewijzigd door Lustucru op 31-03-2007 10:27 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.