Toon posts:

[MSN] foutcode 80048823

Pagina: 1
Acties:
  • 2.287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dus de foutcode 80048823, met de melding dat óf mn windows live ID niet bestaat of onjuist is..

mijn username en wachtwoord kloppen iig wel, maar ik lees via google allemaal vreemde redenen, hacks, freeze, etc, raar gedoe allemaal,
het enige wat ik gedaan heb is de nieuwste versie van msg plus installeren, toen restartte msn, en begon die melding...

tijdelijke internetbestanden verwijderd, windows messenger en webmessenger geprobeerd, gereboot, hielp niks..

ik snap het hélémaal niet meer...

heeft iemand anders dit meegemaakt, of weet iemand een oplossing..

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:25

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als ik op google zoek naar die foutcode lees ik dat de account geblokkeerd is, niet bestaat of het wachtwoord niet klopt. Weet je zeker dat het wachtwoord dat je ingevuld hebt (nog steeds) correct is. Vooral vanwege het feit dat webmessenger het niet doet. Kan je nog wel gebruik maken van Live Mail, of heb je geen live.nl / hotmail.com adres. Misschien kan je proberen het wachtwoord overnieuw in te stellen via de geheime vraag.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook
en bij mij heeft een stalkertje freeze gebruikt om mijn msn te bevriezen
als ik in wil loggen staat er wachtworod klopt niet
ook bij postvak in staat er dat er te vaak geprobeerd is in te loggen en dat het account daarom is geblokkeerd
als ik dan mijn wachtwoord dmv de geheime vraag reset blijf ik dat probleem houden,

weet iemand een oplossing, want totdat hij het zelf UNfreezed kan ik niet op mijn msn en msnsupport doet er ook niks aan.

Verwijderd

Hey dit probleem is simpel weg niet op te lossen! ik heb mickeysofy Microsoft al 1000keer een mail er overgestuurd ze doen niks tegen dit probleem of kunnen niks doen!
Mr.x msn terror is overal te downloaden als je goed zoekt en daarmee kan je zo veel msn acount blokeeren als je wild! ik vind het schandaling! een prog wat al jaren bestaad en nog steeds niks tegen gedaan wordt!

Groeten jeffrey

[ Voor 2% gewijzigd door pasta op 18-07-2007 22:24 ]