Toon posts:

Wifi Wecam NAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor beveiligingsdoeleinden wil ik mijn computer niet dag en nacht aan laten staan. Is het mogelijk en zo ja om beelden van de webcam op een nas-schijf op te slaan.

Verwijderd

ja, dat is mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je me enig uitleg geven.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Zoek in de config van je webcam naar de optie hiervoor ? Hij zal ergens zijn beelden kwijt moeten lijkt mij.

Ik ga er trouwens wel even van uit dat je een cam hebt met netwerkaansluiting, en dat je weet hoe de webconfig daarvan werkt. Zo niet, dan wordt het eerst tijd om je apparatuur te leren kennen door de handleiding door te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb interesse voor een Wificam met ingebouwde ftp-server. Is het gezegd dat de camera de beelden kan opslaan op een nas-server. Ik heb de sitecom ln401 in mijn handen gehad, maar denk veel meer aan een buitencamera met nightvision. Voordat ik ga investeren, vraag ik mij af of dit uberhaupt mogelijk is.

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-02 12:18
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:09:
Ik heb interesse voor een Wificam met ingebouwde ftp-server. Is het gezegd dat de camera de beelden kan opslaan op een nas-server. Ik heb de sitecom ln401 in mijn handen gehad, maar denk veel meer aan een buitencamera met nightvision. Voordat ik ga investeren, vraag ik mij af of dit uberhaupt mogelijk is.
Moet kunnen.

Verwijderd

heb je zelf al gezocht naar info? ik kan me herinneren dat dit wel een paar keer eerder is voorgekomen, onder andere een paar webcams op 1 server de images te laten droppen.

je kan ook een mail sturen naar fabrikanten van fatsoenlijke IP camera's, zoals Axis.

Bij GoT verwachten we namelijk dat je eerst zelf research doet, voordat je je vraag neerplempt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels het een en ander gevonden. Ook met de relatief eenvoudige sitecom wifi webcam en speciale sofware kan ik mijn wens uitvoeren.
Gek dat leverancier hardware hier geen melding van maakt. Mooie toepassing dacht ik zo.
Pagina: 1