[PC] FPS zat, maar wat moet ik dan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 04:57

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
Zoals titel al zegt ben ik de first person shooters eigenlijk zat :O
Ik installeer en speel ze eigenlijk alleen voor de eyecandy.
Herkennen jullie je hierin :?

... maar mijn vraag nu...

wat moet ik dan :?
ik vind dus games als Halflife2 / Battlefield2 geweldig om door de maps te lopen (dus vooral urban / hedendaags, maar soms ook scifi als Doom3 en Elite Force)
maar het eeuwige geknal ben ik nu naar dik 10 jaar toch eens zat (ben er bij sinds Wolf3D :D )

Dus, hoe kan ik mijn (First Person) Eyecandy-verslaving op peil houden zonder dat geknal?
Zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Tes4 oblivion al geprobeerd
Het spel ziet er goed uit en heeft een goed verhaal met veel sidequests en factions
zie het topic in dit deel

Kijk naar RPG's zoals Tes4 Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me logisch, probeer eens spellen uit een ander genre die óók eyecandy hebben? :? RPG's, RTS' om maar wat te noemen. Oblivion is inderdaad een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag wel ja, volgens mij zijn alleen de FPS games die de toon zetten qua graphics. Kijk maar naar Crysis straks, ook weer een FPS game. Maar Crysis lijkt me wel een mooi spel om te verkennen zoals jij bedoeld, komen vast wel cheatcodes of trainers voor die de vijanden op notarget zetten oid zodat ze niet aanvallen en je alles op je dooie gemak kunt bekijken of misschien gaat er wel een sandbox mode in :)

Of de game Portal wikipedia, is geloof ik niet al te recent met graphics maar lijkt mij wel erg leuk om op een alternatieve manier door een game te lopen.

Of Spore wikipedia, lijkt me ook één al verkenning worden maar zal niet echt de meest geweldige graphics hebben.

Ik ben dan meer van verkenning uit gegaan dan puur alleen graphics want dat laatste zal erg moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Check Test Drive Unlimited maar eens, top graphics in mijn ogen.

En er zijn inderdaad zat non-FPS games die ook grafisch mooi zijn. Al moet ik LightEye gelijk geven dat het FPS genre qua graphics inderdaad de toon zet.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:10

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wat denk je van een First Person Shooter (of een goeie mod) op basis van goede gameplay ipv eye candy uit te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, als je lekker wil knallen moet je gewoon Enemy Territory erop gooien, updaten, en on-line in wat goede servers gaan. Dan heb je geen tijd meer voor die eye-candy (welke er niet is).

Ikzelf ben een tijd geleden trouwens ook ff FPS-zat geweest, maar speel nu wel weer aardig vaak FEAR:Combat (online dus), wat lekker weg schiet als alles niet te hoog ingesteld staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het is geen knallen, maar Rome Total War + Barbarian Invasion met alle opties open en op het hoogst vind ik nog steeds niet overtroffen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ga iets als scarface ofzo spelen.. lekker raggen maar ook veel ander dingen..

of een gouwe ouwe zoals mafia.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Equalized schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:05:
Check Test Drive Unlimited maar eens, top graphics in mijn ogen.

En er zijn inderdaad zat non-FPS games die ook grafisch mooi zijn. Al moet ik LightEye gelijk geven dat het FPS genre qua graphics inderdaad de toon zet.
Test Drive is inderdaad heerlijk, en je bent best wel een tijdje zoet om alles te gaan verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Oblivion is nog steeds één van de mooiste spellen. Als je dat spel met veel frames kan spelen op max settings, dan heb je wel een hele dikke pc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Postius schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:10:
Het is geen knallen, maar Rome Total War + Barbarian Invasion met alle opties open en op het hoogst vind ik nog steeds niet overtroffen.
*Eensch is :) *

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Wat wil je precies? Misschien is het leuk om cold turkey te gaan en wat 'lelijke' klassiekers te spelen met steengoede gameplay zoals Deus Ex / Thief 2 / System Shock 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als je gewone FPS even zat bent, maar wel ervaring hebt daarin, kun je misschien Planetside proberen. Da's een MMOFPS. Wellicht grappig om eens te proberen. Als je totaal iets anders wilt is de eerder genoemde Civilization misschien een tip idd. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr snuggles schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:24:
Oblivion is nog steeds één van de mooiste spellen. Als je dat spel met veel frames kan spelen op max settings, dan heb je wel een hele dikke pc nodig.
Nou nou, dat was maanden geleden. Alles is goedkoper en beter geworde. Het valt nu best wel mee, een AMD 4000+ met 1GB en een 800PRO kaart er in trekt het hier op high settings en AA op 2. Hierbij te spelen op een resolutie van 1248x1024.

Dus valt mee als ik al die core 2 duo's zie voorbij vliege met 2GB ram en een X1950pro kaart of een 8800GTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 21-09 22:37
Ik was FPS spellen na een aantal jaar ook zat geworden, maar bij mij lag het vooral aan het feit dat er op gameplay gebied weinig te beleven was. Ik heb een paar jaar later een Nintendo DS gekocht en ben sindsdien weer fanatiek aan het gamen. Aangezien jij vooral van eye candy houdt zou je misschien kunnen overwegen om een X360 of PS3 aan te schaffen en daarop te kijken naar First / Third Person Action Adventures. Spellen als Gears Of War kunnen voor de frisse wind zorgen die je nodig hebt om het gamen weer leuk te vinden :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:17
Misschien GTA: San Andreas (evt. Multiplayer)
Of racespellen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

World Of Warcraft of Civ4 (hoewel ik de gameplay van Civ2 nog steeds het best vind, maar dat ziet er niet uit).

WoW trial accounts zijn gratis AFAIK, anders kan je er vast wel 1 krijgen van een random GoTter. Wel een download van tig GB's trouwens (blizzard heeft een torrent client als downloader ;))

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:21
ThinkPad schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:49:
Misschien GTA: San Andreas (evt. Multiplayer)
Of racespellen :) ?
Hij heeft het wel over eye-candy hè ;-) GTA:SA blijft daar imho toch iets in achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Speel je wel online? Anders wordt t idd gauw saai..

Probeer Company of Heroes of JTF eens :) (RTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Losha
  • Laatst online: 13-09 04:57

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
ben nu dan maar aan oblivion begonnen
en ....

eh geen tijd.... moet spelen 8)

groot, leuk, graphics redelijk genoeg
oh en zei ik al .. groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:10

rapture

Zelfs daar netwerken?

TheZeroorez schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:27:
Inderdaad, als je lekker wil knallen moet je gewoon Enemy Territory erop gooien, updaten, en on-line in wat goede servers gaan. Dan heb je geen tijd meer voor die eye-candy (welke er niet is).
ET is idd een aanrader voor teamwork en objective based spelen. True Combat Elite is een mod boven op ET dat het concept van CS naar hogere realismeniveau brengt.

Forgotten Hope is een mod op Battlefield 1942, dat de wapens heerlijk dodelijk maakt en Battlefield 1942 afmaakt. Bij de oorspronkelijke 2 CD's, kan je dus gerust 3 CD's aan afwerking toevoegen. Tankslagen, zeeslagen, vliegtuigen, veel mappen,... Kortom: compleetste WOII-FirstPersonShooter. Men zit te balanceren tussen realisme en wat de game-engine aankan. Zo kan je aan allerlei beperkingen ergeren, niet teveel driehoeken in een model steken (zodat je pantservoertuigen zonder achterdeur tegenkomt), beperkte zicht zodat zeeslagen niet bepaald zinnig zijn, de mappen zijn te klein om de schepen/vliegtuigen op normale snelheid te laten bewegen,...
Pagina: 1