Sinds een paar weken vind mijn Vista 64bit Ultimate NL (legaal) niet meer automatisch de drivers voor plug en play apparaten. Hij geeft een schermpje weer met dat ik de cd erin moet doen, echt werkelijk bij alles wat ik erin doe... De meeste drivers kan ik vervolgens krijgen door ze handmatig te zoeken in windows/system32, maar dit duurt lang en je moet vaak meerdere keren zoeken voor verschillende onderdelen. Sommige drivers vind hij ook gewoon helemaal niet trouwens (bijvoorbeeld mijn E900).
Het lijkt er dus op dat hij de drivers niet meer pakt ofzo? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets in de instellingen heb veranderd. Ook heb ik al een paar uur op google en het forum gezocht, maar geen oplossingen gevonden, wel mensen met een vergelijkbaar probleem...
Alvast bedankt voor de hulp!
Het lijkt er dus op dat hij de drivers niet meer pakt ofzo? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets in de instellingen heb veranderd. Ook heb ik al een paar uur op google en het forum gezocht, maar geen oplossingen gevonden, wel mensen met een vergelijkbaar probleem...
Alvast bedankt voor de hulp!