Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS3] Geen beeld op KDL40W2000 met HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Topicstarter
Zojuist trots thuis gekomen met een nieuwe Sony KDL40W2000 (1080p tv) en natuurlijk gauw d.m.v. HDMI kabeltje (ook gekocht bij die winkel, dus niet de PS3 HDMI kabel) de PS3 aangesloten. Via het menu ben ik naar "Beeldscherminstellingen" gegaan en geprobeerd om de boel via HDMI te activeren.

Ik krijg 30 seconden zwart beeld waarna ik weer terug beland op de oude normale resolutie. Krijg dus zowieso geen HD beeld.

Heeft iemand al enig ervaring hiermee? En zo ja, hoe is dit op te lossen?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eolis schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:21:
Zojuist trots thuis gekomen met een nieuwe Sony KDL40W2000 (1080p tv) en natuurlijk gauw d.m.v. HDMI kabeltje (ook gekocht bij die winkel, dus niet de PS3 HDMI kabel) de PS3 aangesloten. Via het menu ben ik naar "Beeldscherminstellingen" gegaan en geprobeerd om de boel via HDMI te activeren.

Ik krijg 30 seconden zwart beeld waarna ik weer terug beland op de oude normale resolutie. Krijg dus zowieso geen HD beeld.

Heeft iemand al enig ervaring hiermee? En zo ja, hoe is dit op te lossen?
Heb je hem op het goede HDMI kanaal staan? Daar wil het met die apparaten wel eens mis mee gaan :)

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Topicstarter
Heb je hem op het goede HDMI kanaal staan? Daar wil het met die apparaten wel eens mis mee gaan :)
[/quote]

Dank voor de tip. Het probleem had inderdaad te maken met het HDMI kanaal. Toen ik hem op AV5 zette had ik wel beeld en wel direct op 1080p. Wat een super beeld. Ik zou deze tv aan iedereen aan willen raden ! :)

Verwijderd

Eolis schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:50:
[/quote]

Dank voor de tip. Het probleem had inderdaad te maken met het HDMI kanaal. Toen ik hem op AV5 zette had ik wel beeld en wel direct op 1080p. Wat een super beeld. Ik zou deze tv aan iedereen aan willen raden ! :)
Hoeft niet, ik heb hem al. Nu nog een ps3:)

• illum1n4ti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 20:53

illum1n4ti

Who am i?

Ik heb wel beeld en geluid met PS3 via HDMI alleen ik heb een problemen met mijn laptopje..
Als ik hem via HDMI aansluit wel beeld maar geen geluid.
Mijn laptop is wel getest met Sony T series wel geluid en beeld.
Wie kan mij helpen?

Best Great Regards, Cashtro Tha Last Don

Verwijderd

cashtro schreef op woensdag 24 december 2008 @ 03:49:
Ik heb wel beeld en geluid met PS3 via HDMI alleen ik heb een problemen met mijn laptopje..
Als ik hem via HDMI aansluit wel beeld maar geen geluid.
Mijn laptop is wel getest met Sony T series wel geluid en beeld.
Wie kan mij helpen?
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Eerste resultaat:
http://forums.cnet.com/52...D=2573488&threadID=262289

Enkele tips daaruit:
- Check de manual. Wat staat daar? Staat HDMI enkel bij video vermeld? (maw: ondersteunt hij wel sound via HDMI?)
- "Went to control panel, sounds, playback, clicked on HDMI sound and then the Set Default button."

• illum1n4ti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 20:53

illum1n4ti

Who am i?

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:02:
[...]

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Eerste resultaat:
http://forums.cnet.com/52...D=2573488&threadID=262289

Enkele tips daaruit:
- Check de manual. Wat staat daar? Staat HDMI enkel bij video vermeld? (maw: ondersteunt hij wel sound via HDMI?)
- "Went to control panel, sounds, playback, clicked on HDMI sound and then the Set Default button."
Hai bedankt voor je tips, maar dat is het juist het probleem ik heb met de PS3 geluid en beeld via HDMI dan zou het toch gewoon moeten werken of niet?

Best Great Regards, Cashtro Tha Last Don

Pagina: 1