Toon posts:

Internet Explore Fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleempje,

Ik heb me computer pas opnieuw geinstalleerd en ik kan mijn startpagina niet aanpassen als ik het probeer aan te passen zet windows hem automatisch terug naar msn.nl. Ik heb echt alles geprobeerd en als ik IE7 wil installeren krijg ik een foutmelding dat de installatie niet kan worden voltooid. Ik heb een legale licensie en maak gebruik van Windows media center, ook heb ik heel mijn computer gescand met AVG en ook hier kwam geen resultaat uit, kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
Het kan erg veel zijn, maar het simpelste is het aanwezig zijn van een anti-spyware programma. (danwel deels aanwezig in verband met brakke instalatie/deinstalatie). Heb je anti-spyware software op je computer (gehad)?

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 30-03-2007 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ook de computer gescant met Adware

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
Sommige anti-spyware programma's hebben een instelling waarbij je startpagina weer terug wordt gezegd naar degene die was ingesteld toen je het programma installeerde. Misschien is dat het probleem ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is ook niet het probleem, zijn er nog andere mogelijkheden?

Verwijderd

Nijn heeft het over een anti-spyware programma. Die zal niet gedetecteerd worden door Adware vrees ik :)

• Nijn
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:37:
Nee, dat is ook niet het probleem, zijn er nog andere mogelijkheden?
Zat, maar ik denk dat het handig is als jij eerst even wat meer info geeft.
Wat heb je geprobeerd
Hoe heb je het geprobeerd
Welke versie van AVG
Welke versie van Adaware, en specifiek, wat heb je zamen met Adaware geinstalleerd
Welke foutmelding krijg je als je IE7 probeert te installeren

btw, ik denk uit je post te kunnen opmaken dat je gebruik maakt van Windows XP Media center edition, klopt dat? (Vista heeft immers als IE7)

[ Voor 41% gewijzigd door Nijn op 31-03-2007 22:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik maak inderdaad gebruik van Windows Media center en ik heb op het moment IE6 ik heb alle mijn software up to date als ik windows updaten doe dan gaat die validate en dan is die aan het installeren en daarna komt er een scherm van kon IE7 niet installeren dus ik heb geprobeerd om de setup via microsoft.com gedownload en geinstalleerd zelfde foutmelding. De nieuwst AVG7.5 gebruik ik met de nieuwe updates en adrware personaal. Gescand en niks gevonden en ik kan nog steeds mijn startpagina kunnen wijzigen, ik heb echt alles daar geprobeerd maar als ik op oke drukt dan maakt die er gewoon de standaard browser weer van, ik begrijp er helemaal niets van.

• Nijn
Owkee, juist ja.

Ik verwachte eerlijk gezegd dat je een anti-spyware programma met real-time protection gebruikt, adaware personal heeft dat niet. Een Hijackthis log zou daarover later uitsluitsel kunnen geven. Echter denk ik dat het nu eerst aan de orde is om die IE7 te installeren. Als de startpagina dan nog niet werkt, doen we dat wel.

Dus bij deze nogmaals: Welke foutmelding krijg je als je IE7 probeert te installeren

Typ hem precies over, of maak desnoods een screenshots. Vergeet ook zeker niet alle foutnummers erbij te zetten!

offtopic:
Een puntje, kommatje en enter op z`n tijd zou niet misstaan

[ Voor 7% gewijzigd door Nijn op 01-04-2007 22:40 ]

Pagina: 1