Toon posts:

Sega droomkast en aarsgieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha!

Daar Sega gestopt is (of gaat stoppen)met het produceren van de droomkast, leek het mij leuk om er misschien nu maar eentje te kopen.

Dat is alleen logisch als de prijs dramatisch zakt.

Is dat al zo?
Iemand?

Verwijderd

Als dat ding niet te snel uit de schappen wordt gehaald...

Verwijderd

Topicstarter
is dat al zo?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Mijn ervaring met dat soort dingen is dat ze niet echt in prijs dalen.. ze worden gewoon niet meer geleverd als ze op zijn. Ik heb jaren in een computer winkel gewerkt, en we verkochten dan wel geen consoles maar de meeste producten die 'er uit gingen', werden niet dramatisch veel goedkoper.. we kregen ze gewoon niet meer binnen.

Zelf verwacht ik geen dramatische prijs dalingen... Ze zullen misschien iets goedkoper worden omdat wellicht bepaalde winkelketens ze uit de voorraad willen hebben.. maar een gratis DC bij een zakje paprika chips.. nee dat zie ik nog niet gebeuren :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
En toen viel mij vandaag een berichtje van de frontpage van webwereld op:
Flitsen
06 feb, 14:21 - Sega zal de prijzen van de Dreamcast halveren in een poging om de voorraden van de verliesgevende spelcomputer op te ruimen. De prijsverlaging wordt deze week van kracht in de Verenigde Staten. In Japan zullen de prijzen in maart gehalveerd worden.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ja, had inderdaad al gezien dat de DC in de verenigde staten voor $99 gaat.
Als dat hier ook gebeurt koop ik er wel een om Crazy Taxi, Jet Grind Radio en Silent Scope te spelen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1