Hallo medetweakers,
ik zit met het volgende dilemma:
sinds een tijdje ben ik op zoek naar een andere job in de ICT, nu heb ik een andere job gevonden, contract getekend (begin per 1 juni), maar nu krijg ik opeens een reactie van een andere misschien nog intressanter bedrijf. Weet iemand of je zomaar onder de eerste baan uit kan komen??? (in mijn contract staat dat de eerste maand van beide kanten per direct opgezegd kan worden, zou dat ook zo wezen als je van te voren op/afzegt? Allebei de bedrijven hebben wel iets, nu zit ik in een dilemma wat te kiezen en nou ben ik benieuwd wat julie mening is en wat jullie zouden doen...
BAAN 1:
- Functie: Network engineer (eigen klantenkring, deze afrijden voor periodiek onderhoud, storingen oplossen, nieuwe implementaties etc....)
- Auto van de zaak (alleen zakenlijk gebruik)
- Laptop, gsm
- 22 vakantiedagen
- prestatiebonus
- opleidingsmogelijkheden (bouwt studieschuld op)
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 2
- klanten afrijden in een straal van 1,5 uur van mijn woonplaats
BAAN 2:
- Functie: Systeem- Netwerkbeheerder (dagelijk beheer van een bedrijfsnetwerk op de interne ICT afdeling van een groot industrieel bedrijf, 4 andere collega systeembeheerders, taakverdeling is gelijk, er is geen onderscheid qua werkzaamheden, doet de een een K*T klus vandaag, doet de ander hem morgen, TEAMWORK staat hoog in het vaandel)
- 25 vakantiedagen
- 7 atv dagen
- 13e maand
- Studeren op kosten van het bedrijf (ook de examens), dus geen studieschuld.
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 1
- 15 minuten van mijn woonplaats
Alvast bedankt en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/bevindingen ;-)
Groeten N
ik zit met het volgende dilemma:
sinds een tijdje ben ik op zoek naar een andere job in de ICT, nu heb ik een andere job gevonden, contract getekend (begin per 1 juni), maar nu krijg ik opeens een reactie van een andere misschien nog intressanter bedrijf. Weet iemand of je zomaar onder de eerste baan uit kan komen??? (in mijn contract staat dat de eerste maand van beide kanten per direct opgezegd kan worden, zou dat ook zo wezen als je van te voren op/afzegt? Allebei de bedrijven hebben wel iets, nu zit ik in een dilemma wat te kiezen en nou ben ik benieuwd wat julie mening is en wat jullie zouden doen...
BAAN 1:
- Functie: Network engineer (eigen klantenkring, deze afrijden voor periodiek onderhoud, storingen oplossen, nieuwe implementaties etc....)
- Auto van de zaak (alleen zakenlijk gebruik)
- Laptop, gsm
- 22 vakantiedagen
- prestatiebonus
- opleidingsmogelijkheden (bouwt studieschuld op)
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 2
- klanten afrijden in een straal van 1,5 uur van mijn woonplaats
BAAN 2:
- Functie: Systeem- Netwerkbeheerder (dagelijk beheer van een bedrijfsnetwerk op de interne ICT afdeling van een groot industrieel bedrijf, 4 andere collega systeembeheerders, taakverdeling is gelijk, er is geen onderscheid qua werkzaamheden, doet de een een K*T klus vandaag, doet de ander hem morgen, TEAMWORK staat hoog in het vaandel)
- 25 vakantiedagen
- 7 atv dagen
- 13e maand
- Studeren op kosten van het bedrijf (ook de examens), dus geen studieschuld.
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 1
- 15 minuten van mijn woonplaats
Alvast bedankt en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/bevindingen ;-)
Groeten N
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 17:13 ]