Toon posts:

TVOUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heel klein simpel vraagje..en nu hopen dat de antwoord ook klein en simpel is :)

tvout enzo werkt prima bij mij (v7100), maar de het vult niet het hele scherm! is er een tool of prog om het beeld beetje uit te rekken (boven-beneden en links-rechts)..ik gebruik zelf tvcc2000, maar hier werkt de resize functie niet..

iemand???

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 12:39
Deze site bevat een programma dat het tv-out signaal beeldvullend maakt. Misschien werkt het met jou videokaart.

Het werkt in ieder geval niet met een v7700Dlx.

http://come.to/tvout

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op dinsdag 06 februari 2001 08:15 schreef rarzie het volgende:
Deze site bevat een programma dat het tv-out signaal beeldvullend maakt. Misschien werkt het met jou videokaart.

Het werkt in ieder geval niet met een v7700Dlx.

http://come.to/tvout
Dan kom je dus bij de tvcc2000 uit. Én bij TVTool, maar volgens mij werkt er per definitie maar 1 van de 2 ivm chipset.

Ik gebruik zelf ook de tvcc2000.
Voor DivX:
Start mediaplayer 6.4
Open film.
Stop afspelen
Start tvcc2000
Settings: 800x600 32bit 0-scan PAL
selecteer mediaplayer en druk op Ctrl+Alt+F6
Start tvout met ctrl+alt+F2
Klik op de movie in de mediaplayer om deze weer te starten en aktief te maken
Maximaliseer film door Alt+Enter
Go Watch

ff niets

Verwijderd

Topicstarter
thanks! *D ..maar nu rest me nog 1 vraagje..kan ik middels P1, P2 of P3 RESIZE settings opslaan?? want tis wel veel werk om het elke keer opnieuw in te stellen..En ja, het gaat om de TVCC2000

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op dinsdag 06 februari 2001 17:36 schreef EL_TURKO het volgende:
thanks! *D ..maar nu rest me nog 1 vraagje..kan ik middels P1, P2 of P3 RESIZE settings opslaan?? want tis wel veel werk om het elke keer opnieuw in te stellen..En ja, het gaat om de TVCC2000
Geen idee. Ik heb gewoon alles standaard staan en werk in 3-4 sec mijn eerder geposte lijstje af. Moet toch telkens mijn 10 meter s-video kabel uitrollen als ik het naar de TV wil doorsluisen. Die paar seconden maken me dan ook niets meer uit.

ff niets

Verwijderd

Zo doe ik het ook ongeveer. Maar mijn kabel ligt er altijd. Alleen ik sopeel divx af met BsPlay, die werkt wel lekker. Ook makkelijk met ondertiteling.
Pagina: 1