Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Opel Vectra-A 1992]Interieur verwijderen, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:40
Ik heb (weer eens) een vraagje, maar ditmaal over het rechtachterdeur van de Vectra.

In november was de deur ingereden en inmiddels keihard verroest (doh :+ ) maar we hebben een deur van de sloop bemachtigd. Deze is alleen donkerrood en de onze is muisgrijs ofzo). Nu wil ik het interieur van onze rechterachterdeur overzetten naar de sloopdeur en deze overspuiten, maar ik zie geen schroef ofzo waar het paneel aan bevestigd is?

Misschien weet iemand raad, want dan kan ik mijn vader aan het werk zetten 8)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

Schroeven zitten vaak verborgen in de handgreep, als je er schuin onder in kijkt zie je waarschijnlijk wel een schroef (Torx). Aan de randen zit die zooi meestal met plastic dingetjes vastgeklikt.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[HK-modus]
De auto erom heen wegslopen en weggooien :+
[/HK-modus]

Zoek naar plastic dopje die net buiten het zicht zitten, onderkant handgreep of in het vak in de deur. Vaak moet je ook het kunststof rond je deurgreep (waarmee je de deur van binnenuit opend) verwijderen

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:40
Hij is helemaal uit elkaar gehaald (wel wat gescheurd though, maar het is toch de foute interieur :P ).
Alleen over het raam zelf zijn we niet uit. De sloopdeur is met het glas beschadigd waarbij de onze nog intact is. Weet iemand daar een truukje voor? Aangezien je autodeur niet doormidden kan zonder dergelijke powertools :+

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

FF redeneren; het raam is er ook met beleid in gekomen, en niet met powertools erin gerost.
Ramen zijn vaak een kwestie van (veel en lang) proberen, half omlaag, en dan (zonder de bekleding erop dus) de geleiderails loshalen. Dan kan je 'm er vaak zo uitpakken.

Erin; nog leuker ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 15:45

Bestla

Kvinne

Zeker bij mijn auto, waar je de uiterste stand in hoogte exact goed moet hebben, want anders gooi je de ruit aan barrels bij het dichtslaan van de deur.

Mijn deur heeft dus geen raamlijst ter omlijsting/bescherming (zoals veel US cars)
Pagina: 1