prodikeys pc-midi drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:47
ik heb een prodikeys pc-midi keyboard
na windows opnieuw geinstalleerd te hebben kon ik mijn installatie cd niet vinden
heeft\kan iemand deze drivers naar mij toe sturen of te download zetten?

ze staan namelijk niet op de creative\prodikeys website

Verwijderd

oddish2211 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:05:
ik heb een prodikeys pc-midi keyboard
na windows opnieuw geinstalleerd te hebben kon ik mijn installatie cd niet vinden
heeft\kan iemand deze drivers naar mij toe sturen of te download zetten?

ze staan namelijk niet op de creative\prodikeys website
google werkt niet meer ofzo?

• oddish2211
ik ben als bezig geweest op google
mar dan kom je steeds uit op het forum van creative en ddaar kan je de iso van de cd van de prodikeys dm downloaden

ik ben ook al op driverguide geweest en op meerdere sites

Verwijderd

via mijn link naar google, vind ik dus echt wel een site waar je ze kan downloaden :)

Verwijderd

http://www.dirfile.com/creative_prodikeys_v_1_15.htm

This driver update (version 1.15) is for Creative Prodikeys on Windows 98SE, Windows 2000, Windows Millennium and Windows XP.

?

• oddish2211
dit is een update

hoe krijg ik dit dan geinstalleerd ? hij geeft steeds de melding dat hij de software niet kan vinden

Verwijderd

oddish2211 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:07:
dit is een update

hoe krijg ik dit dan geinstalleerd ? hij geeft steeds de melding dat hij de software niet kan vinden
geen idee glazen bol werk niet....

Even serieus, we kunnen je echt niet helpen zonder enige specs van je pc en je OS ed. Je zult veel duidelijker rmoeten vertellen wat het probleem is, en wat je niet lukt etc. Windows alleen opnoemen is niet duidelijk, 98/me/2000/2003/xp/vista etc, you get the point ;)
Alleen op deze manier kunnen wij jou goed helpen.

Verder horen problemen met drivers en software niet in dit sub forum thuis

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 15:12 ]

• oddish2211
ik heb windows xp
pentium 4 @ 2.8GHz
compaq presario r3000
en mijn keyboard zit op een usb 2.0 poort aangesloten

Verwijderd

dat is al beter, maar ik mis nog een goede omschrijving van het probleem. Welke stappen onderneem je en waar loop je tegen aan, en wat is de exacte foutmelding.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van Creative is vrij algemeen bekend dat ze GEEN originele drivers op hun site hebben staan, alleen updates. En dat het vaak goed zoeken is naar drivers - als die al te vinden zijn.
Dus ik zou als ik jou was maar even naar je CD op zoek gaan. Wat voor aansluiting heeft die Prodikeys eigenlijk, is dat USB of via de gameport :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• oddish2211
ik heb nu dat update bestand maar als ik hem start krijg ik de melding "setup did not detect the set of requird components you have, setup wil now exit

nou heb ik met winrar dit .exe bestand uitgepakt en dan krijg ik in het mapje driver voor xp 4 bestanden
1x inf 2x sys 1x dll
hoe krijg ik dit geinstalleerd?

normaal doe ik in apparaatbeheer stuurprogramma vernieuwen maar dit apparaat staat er niet tussen
alleen het toetsenbord gedeelte werkt standaard goed maar het midi gedeelte staat niet in apparaatbeheer

Verwijderd

waarschijnlijk heb je of de verkeerde drivers te pakken, of windows herkent je hardware niet, waardoor de software die melding geeft. Mischien is je keyboard stuk, of zal je meer succes hebben op een andere usb poort. En wanneer hij dan wel in appaatbeheer staat, zal het dan wel lukken
Pagina: 1